;
coinex

مشاهده ی آفلاین نتفیلیکس به زودی در دسترس خواهد بود

مشاهده ی آفلاین نتفیلیکس به زودی در دسترس خواهد بود

بنا به گزارشات، سرویس استریم ویدئوی نتفیلیکس به زودی قابلیتی برای مشاهده ی آفلاین محتوای ویدئویی خود، برای مشتریان به ارمغان می آورد.

سرویس پخش استریم موسیقی نتفیلیکس مانند اپل میوزیک و اسپاتیفای، به کاربران این امکان را می دهد که به صورت آفلاین نیز امکان گوش دادن موسیقی را داشته باشند. آنها می دانند که همیشه کاربران قادر به اتصال اینترنت نیستند و یا اینکه ترجیح می دهند برای گوش کردن آهنگ، دیتایی صرف نکنند. متاسفانه این روند تا کنون برای سرویس های پخش استریم ویدئو، مانند نتفیلیکس اجرا نمی شد. با این حال بنا به گزارشات، به نظر می رسد که خوشبختانه نتفیلیکس در صدد است تا امکان تماشای آفلاین استریم ویدئو را ایجاد کند. انتظار ما این است که تا پایان سال جاری میلادی، نتفیلیکس امکان دانلود را در گزینه ای برای کاربرانش فراهم سازد.

نتفیلیکس در طول سال ها، هزینه ی اشتراک خود را افزایش داده است که این باعث ترس مشتریانش می شود. با این وجود اگر امکان مشاهده ی آفلاین ارائه شود، بسیاری از کاربران مایل به پرداخت هزینه برای تماشای فیلمی که می توانند آن را ذخیره کنند و بعدا به تماشای آن بنشینند، نخواهند بود.

البته تحلیلگران معتقدند که این تغییر می تواند باعث پیشرفت طبیغی این شرکت شود. این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد گزینه ای برای مشاهده ی آفلاین نتفیلیکس باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر