;
coinex

گوشی نکست بیت رابین اواخر امسال آپدیتی برای تقویت باتری دریافت خواهد کرد

آپدیتی برای تقویت باتری گوشی نکست بیت رابین ؛ گوشی نکست بیت رابین اواخر امسال آپدیتی برای تقویت باتری دریافت خواهد کرد

کمپانی نکست بیت اعلام کرد که قصد دارد یک آپدیت عمده برای گوشی هوشمند رابین (Robin) خود منتشر نماید. این کمپانی همچنین اظهار داشت که تمرکز این آپدیت بر روی تقویت باتری این دستگاهِ مبتنی بر فضای ذخیره سازی ابری است. نکست بیت در ادامه افزود که این آپدیت در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

نکسب بیت در مطلب منتشر شده در وب سایت جامعه خودش گفت: “ما می توانیم از همان هوشی که در گذشته در حافظه های ذخیره سازی هوشمند به کار برده ایم، استفاده کنیم تا طول عمر باتری گوشی شما را به طور قابل توجهی افزایش دهیم.”

نکست بیت در ادامه افزود: “در فصل چهارم امسال (میلادی) ما یک نسخه جدید از سیستم عامل نکست بیت منتشر می کنیم که به عادات شما پِی برده و توابع را در سطح سیستمی بهینه سازی می کند تا این اطمینان حاصل شود که نمایشگر شما بیشترین زمان ممکن روشن خواهد ماند.”

این شرکت همچنین اظهار داشت که آن ها قصد پیاده سازی یک ویژگی جدید صرفه جویی در باتری روی ویژگی مشابهی که گوگل در مارشمالو و یا حتی اندروید N پیاده سازی کرده است را دارند. این خبر تنها یک هفته بعد از اینکه نکست بیت یک برنامه تست بتا برای رابین راه اندازی کرد به گوش رسید. انتظار می رود که ویژگی صرفه جویی در باتری پیش از آنکه برای عموم منتشر شود، در ابتدا برای کاربران برنامه تست بتا در دسترس قرار گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر