;
coinex

تغییرات جدید برنامه ی پیام رسان واتساپ

تغییرات جدید برنامه ی پیام رسان واتساپ

یک گزارش جدید از آلمان نشان می دهد که برنامه ی پیام رسان واتساپ ویژگی های جدیدی اضافه کرده و در حال حاضر در نسخه ی بتا در دسترس است.

اسکرین شات های نسخه ی بتای 2.16.257 واستاپ، نشان می دهد که این پیام رسان امکان به اشتراک گذاری موسیقی را برای کاربرانش مهیا کرده است. آهنگ های ذخیره شده در گوشی می توانند به عنوان تِرک های اپل میوزیک به اشتراک گذاشته شوند. البته برای این کار هر دو طرف فرستنده و گیرنده باید از مشترکین سرویس پخش موسیقی اپل باشند. هنگام استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری موسیقی، یک نمایش پخش موسیقی روی صفحه ظاهر می شود.

  هنگام استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری موسیقی، یک نمایش پخش موسیقی روی صفحه ظاهر می شود.

علاوه بر این ها با توجه یه گزارش هایی که دیروز منتشر شد، واتساپ اموجی های بزرگ را نیز برای ما به ارمغان می آورد. احتمالا سایز این اموجی ها به اندازه ی اموجی های ios10 خواهد بود که سه برابر اندازه ی فعلی هستند.

با ایجاد گروه های عمومی در واتساپ، هر کسی که به لینک آن گروه خاص متصل باشد، امکان ارسال محتوا را خواهد داشت. با این حال ادمین ها در صورت تمایل، برای تبدیل گروه به گروه خصوصی می توانند لینک آن را ببندند. همچنین این امکان وجود دارد که با منشن کردن کاربرانی که در لیست مخاطبان هستند می توان چت را به آنها نسب داد.

همانطور که اشاره کردیم، در حال حاضر تنها نسخه ی بتای واتساپ با این قابلیت های جدید، موجود است. بالاخره این ویژگی ها در برنامه ی پیام رسان واتساپ که به فیسبوک متعلق است، به زودی از طریق اپ استور و گوگل پلی برای عموم کاربران در دسترس قرار می گیرد.

 هنگام استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری موسیقی، یک نمایش پخش موسیقی روی صفحه ظاهر می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر