;
coinex

نام گلکسی نوت 7 سامسونگ تائید شد

نام گلگسی نوت 7 سامسونگ تائید شد

نام گلکسی نوت 7 سامسونگ به واسطه ی توئیتی از ایوان بلاس، یکی از فاش کنندگان شایعات معتبر، تائید شده است.

سال گذشته گلکسی نوت 5 عرضه شد، این به این معنی است که با احتساب تمام نام گذاری هایی که تا کنون برای گلکسی نوت سامسونگ انجام شده است، باید پرچمدار سال جاری، گلکسی نوت 6 نام گیرد. اما شایعاتی وجود داشت که سامسونگ از این نام می گذرد و نام گلکسی نوت امسال را گلکسی نوت 7 اعلام می کند. اکنون با توجه به توئیتی از اوان بلاس، این شایعات تائید شده اند.

ممکن است هر کسی حتی با استفاده از برنامه ی پینت مایکروسافت تصویری طراحی کند و شایعه ای را منتشر نماید، ولی ایوان بلاس بسیار معروف است و سابقه ی خیلی خوبی در فاش کردن شایعات دارد، به همین خاطر به احتمال زیاد پرچمدار سال جاری سامسونگ، گلکسی نوت 7 نام خواهد گرفت.

البته شاید گلکسی نوت 7 سامسونگ ، به قدری بهبود سخت افزاری و ویژگی های جدید به همراه داشته باشد که به همین دلیل آن را با شماره مدلی بالاتر نام گذاری کنند. شایعات اخیر نشان می دهد که حتی سامسونگ ممکن است مدل نمایشگر تخت از این گوشی را ارائه ندهد و به جای آن مدل خمیده ی آن را عرضه کند. در هر صورت این شایعات را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرید. از طرفی پیش از این شایعه شده بود که گلکسی نوت 7 سامسونگ دوم آگوست(هفته دوم مرداد ماه) معرفی می شود. بنابراین امیدواریم که جزئیات بیشتری در مورد آن بدست آوریم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر