;
coinex

دوربین آیفون 7 بزرگ تر خواهد بود

به گزارش اسپای شات، دوربین آیفون 7 بزرگ تر خواهد بود.

به گزارش اسپای شات، دوربین آیفون 7 بزرگ تر خواهد بود.

در این هفته نیز اخبار جدیدی پیرامون دوربین آیفون 7 منتشر شد. در ادامه ی شایعاتی که از دو سیم کارته بودن، حافظه ی 256 گیگابایتی و جک هدفون 3.5 میلی متری در آیفون بعدی خبر می داد، در حال حاضر و با توجه به عکسی که از فروشگاه تعمیرات چینی Rock Fix منتشر شده، به نظر می رسد که دوربین آیفون 7 با اندازه ی 4.7 اینچ، از طراحی بزرگ تری بهره مند خواهد شد.

نکه ی قابل توجه دیگر این است که نوارهای آنتن کمتری در این عکس دیده می شوند و گفته می شود که دوربین اصلی آن به سنسور CMOS مجهز خواهد شد؛ بدین ترتیب امیدواریم که این آپگرید ها بتوانند پیکسل های بزرگتری را برای تقویت عکاسی حساس به نور ارائه دهند.

جالب است بدانیم که برخلاف گزارش این هفته ی وال استریت ژورنال، Rock Fix اعلام کرده که جک هدفون  استاندارد در نسخه ی بعدی آیفون 4.7 اینچی نیز تعبیه خواهد شد، اما از وجود جک هدفون در مدل پلاس 5.5 اینچی آیفون خبری به گوشی نرسیده است.

این فروشگاه در ادامه اضافه می کند که احتمال عرضه ی آیفون 7 در دو مدل وجود دارد: نسخه ی اول که مدل پایه ای بوده و جایگزین آیفون 6 می شود و دیگری، نسخه ایست که در تصویر بالا مشاهده می کنید. بدین ترتیب، دوربین آیفون 7 پلاس از نوع لنز دوگانه خواهد بود. به نظر می رسد که با توجه به قابلیتی که در حال حاضر در بازار های رقیب مثل هند و چین رایج شده است، هر دو اندازه ی آیفون 7 از جایگاه دوربین لنز دوگانه برخوردار خواهند بود. در صورت صحت این خبر، انتظار می رود که فروش آیفون در مقایسه با نسخه ی فعلی، بهبود یابد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر