;
coinex

تامین ماژول دوربین دوگانه توسط سامسونگ برای شیائومی

بخشی از کمپانی سامسونگ به تامین ماژول دوربین دوگانه  برای شرکت های شیائومی، LeEco و اوپو می پردازد.

بخشی از کمپانی سامسونگ به تامین ماژول دوربین دوگانه  برای شرکت های شیائومی، LeEco و اوپو می پردازد.

بنا بر گزارش منتشر شده از Korea Herald، از ماه آینده بخشی از کمپانی سامسونگ یعنی Samsung Electro Mechanics به تامین منابع ماژول دوربین دوگانه برای شرکت های شیائومی، لی اکو و اوپو می پردازد. این بخش از سامسونگ، ماژول دوربین یگانه را برای شیائومی تامین می کند، این در حالیست که به نظر می رسد این کمپانی ماژول دوربین دوگانه را برای گوشی معرفی نشده ی شیائومی می 5 اس نیز تامین خواهد کرد.

به گزارش هرالد، گوشی شیائومی می 5 اس در نیمه ی دوم سال 2016 معرفی خواهد شد.

سامسونگ الکترو مکانیک علاوه بر شیائومی به تامین سخت افزار های لی اکو نیز می پردازد. کمپانی لی اکو (لی تی وی سابق) قصد دارد تا اواخر امسال که وارد بازار آمریکا می شود، یک سرویس خدمات ویدیویی را راه اندازی کند. به نظر می رسد که این سرویس شامل فروش گوشی هایی با دوربین دوگانه نیز خواهد بود. از دیگر شرکت هایی که از خدمات سخت افزاری سامسونگ الکترو مکانیک بهره مند می شود، کمپانی اوپو خواهد بود.

این تجارت جدید، وابستگی سامسونگ را به تامین سخت افزارهای دستگاه های داخلی از بین می برد. در سال گذشته 61.8 درصد از سفارش های سامسونگ الکترومکانیک، از کمپانی اصلی سامسونگ بوده است. با ارائه ی خدمات این بخش به شرکت های دیگر، این شرکت قدرتمند تر خواهد شد. با در نظر داشتن اینکه تولید کنندگان بیشتری به ماژول دوربین دوگانه در گوشی های تولیدی خود رو می آورند، سود این شرکت تامین کننده ی لوازم الکترونیکی و مکانیکی نیز بیشتر خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر