;
coinex

تولید مازراتی الکتریکی به حقیقت می پیوندد

تولید مازراتی الکتریکی به حقیقت می پیوندد

مازراتی الکتریکی رقیب خودرو های لوکس تسلا خواهد شد.

مارزاتی به عنوان یک خودروی بسیار مرغوب و با کارایی بالا، شناخته می شود که البته مصرف انرژی این خودرو نیز زیاد است. با این وجود به نظر می رسد که تولید کننده ی ایتالیایی آن می تواند برای تامین انرژی این خودرو به دنبال گزینه های پاک تر و ارزان تر برود. شرکت مادر مازراتی”فیات کرایسلر اتوموبیل” گفته است که مدل الکتریکی مازراتی تولید خواهد شد و این می تواند به عنوان اولین خودروی لوکس الکتریکی ایتالیایی محسوب شود.

در مصاحبه ی اخیر با بلومبرگ، مدیر عامل شرکت فایت کرایسلر، سرجیو مارچیونه، بیان کرد که یک نسخه ی الکتریکی از کانسپت مازراتی آلفیری(Alfieri) تولید می شود. آلفیری نام یکی از پنج برادری است که این شرکت را تاسیس و تولید خودروی های مازراتی را آغاز کردند. این کانسپت خودروی اسپرت، اولین بار در نمایشگاه گنوا موتور سال 2014 رونمایی شد و تائیدیه تبدیل به محصول آن در ماه می سال 2014 به عنوان بخشی از برنامه ی پنج ساله ی FCA، مطرح شد.

حتی اگر نمونه ی بنزینی آلفیری برای تولید در آینده ی نزدیک، آماده شود، این شرکت تصمیم دارد که یک نسخه ی تمام الکتریکی از آن را تولید کند که بعد از سال 2019 وارد بازار خواهد شد. ممکن است سال 2020 در جاده ها شاهد این خودروی اسپرت الکتریکی باشیم.

مارچیونه در مصاحبه ی خود اشاره کرد، اینکه مازراتی تصمیم به ساخت خودروی اسپورت الکتریکی دارد، به این معنی نیست که این شرکت تبدیل به تولید کننده صرف خودروهای الکتریکی می شود. یکی از تولیدات آن، مازراتی الکتریکی آلفیری خواهد بود.

با این وجود به نظر می رسد که به زودی تسلا رقیبی برای تولید ماشین های فوق لوکس الکتریکی خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر