;
coinex

عرضه ی گوشی 4 دلاری هندی از 30 ژوئن

گوشی 4 دلاری هندی از 30 ژوئن یعنی سه شنبه عرضه خواهد شد.

گوشی 4 دلاری هندی از 30 ژوئن یعنی سه شنبه عرضه خواهد شد.

چند ماه قبل که خبر طراحی و تولید گوشی 4 دلاری هندی منتشر شد، کسی پیش بینی به واقعیت پیوستن آن را نمی کرد. اما در حال حاضر و به گزارش Indian Express، گوشی بسیار ارزان قیمت فریدم 251  (Freedom 251) که بر مبنای قیمت آن به روپیه نام گذاری شده است، کار خود را از 30 ژوئن آغاز خواهد کرد. 200 هزار واحد از گوشی فریدم 251 در اولین بسته ی این محصول، به فروش می رسد.

لازم به ذکر است که سخت افزارهای این گوشی عالی و یا فوق العاده نیستند. گوشی Freedom 251، از یک نمایشگر 4 اینچی با رزولوشن 960 * 540 برخوردار است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازشی 1.3 گیگاهرتز، حافظه ی 1 گیگابایتی، 8 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی با قابلیت افزایش، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 3.2 مگاپیکسلی اشاره کرد. سیستم عامل اندروید 5.1 در این گوشی اجرا می شود؛ با این اوصاف چنین قیمتی اصلا عجیب نیست و همین امر عامل فروش این محصول خواهد بود.

با اینکه چنین محصولی واقعا تولید شده و به زودی عرضه می شود، اما باز هم باور استقبال از آن در آینده، سخت خواهد بود. مدیر عامل Ringing Bells (شرکت استارتاپی تولید کننده) می داند که این شرکت در قیاس با گوشی های حال حاضر، باخته است، اما امیدوار است که اوضاع به همین شکل باقی نماند.

اینطور که به نظر می رسد، علیرغم نزدیک شدن به تاریخ عرضه، این شرکت قصد ندارد گوشی 4 دلاری خود را برای بررسی از نگاه نزدیک در اختیار رسانه ها قرار دهد. اگر این قمار با موفقیت به اتمام برسد، بازار گوشی های محلی را تغییر خواهد داد. حتی قیمت مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند بازار در مقابل توان خرید برخی از هندی ها بسایر زیاد است. گوشی Freedom 251 با ارزش 4 دلاری خود، به اندازه ای قیمت دارد که به آسانی در دسترس باشد. با تمام این اوصاف، سوال واقعی اینجاست که آیا این گوشی 4 دلاری هندی عملکرد خوبی دارد یا خیر. یک تجربه ی بد می تواند کل مفهوم را در ذهن افراد مختوش کند، حتی اگر قیمت آن وسوسه کننده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر