;
coinex

تشریح سیستم تشخیص عنبیه در پتنت جدید سامسونگ

پتنت جدید سامسونگ جزئیات سیستم تشخیص عنبیه ی چشم چند دوربینه را تشریح می کند.

پتنت جدید سامسونگ جزئیات سیستم تشخیص عنبیه ی چشم چند دوربینه را تشریح می کند.

مدت زمانی است که به گوش می رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد از سیستم تشخیص عنبیه ی چشم در گوشی های موبایل خود رونمایی کند. همچنین چند هفته ی گذشته شنیدیم که سامسونگ، تبلت مجهز به این سیستم را برای دولت و بازار تجاری هند عرضه کرده است. شایعه ی دیگری که از چند هفته ی گذشته به گوش می رسد از مجهز بودن سامسونگ گلکسی نوت 7 به تکنولوژی تشخیص عنبیه ی چشم خبر می دهد. سامسونگ مدت هاست که روی این تکنولوژی بیومتریک فعالیت می کند و پتنت جدیدی که توسط این شرکت ثبت شده، به خوبی جزئیات سیستم تشخیص عنبیه چشم چند دوربینه ی آن را تشریح می کند.

پتنت این نوآوری جدید سامسونگ هنوز در حالت معلق قرار دارد. در توضیح آن آمده است که احتمالا این سیستم با عکس گرفتن از صورت و چشم کاربر، یک سیگنال تصویر تولید می کند و سپس با استفاده از 3 لنز دوربین، سیگنال تصویر را میگیرد؛ البته این روند بر مبنای عکسی که گرفته و قبل از بررسی عنبیه ی چشم کاربر، انجام می شود. همچنین قبل از اجازه ی دسترسی به دستگاه، فاکتورهای دیگر را نیز در نظر می گیرد. پتنت جدید سامسونگ توضیح می دهد که اگر سیستم توانایی تشخیص فرد را نداشته باشد، با یک پیام صوتی کاربر را راهنمایی کرده و از او می خواهد که دوباره این کار را تکرار کند. با اینکه به نظر می رسد سامسونگ گلکسی نوت 7، اولین دستگاه مصرفی باشد که از تکنولوژی تشخیص عنبیه ی چشم برخوردار است؛ با اینحال، پتنت جدید سامسونگ از تعبیه ی سیستم اسکن در لپ تاپ، کامپیوتر پوشیدنی، دستگاه همه چیز اینترنتی، تبلت و محصولات دیگر خبر می دهد.

پتنت این نوآوری جدید سامسونگ هنوز در حالت معلق قرار دارد. در توضیح آن آمده است که احتمالا این سیستم با عکس گرفتن از صورت و چشم کاربر، یک سیگنال تصویر تولید می کند و سپس با استفاده از 3 لنز دوربین، سیگنال تصویر را میگیرد؛ البته این روند بر مبنای عکسی که گرفته و قبل از بررسی عنبیه ی چشم کاربر، انجام می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر