;
coinex

اپل واچ 2 به قابلیت GPS مجهز می شود

شایع شده که گجت اپل واچ 2 به GPS و ردیاب شنا مجهز خواد شد.

شایع شده که گجت اپل واچ 2 به GPS و ردیاب شنا مجهز خواد شد.

اخبار مبنی بر انتشار نسل دوم گجت پوشیدنی اپل تا اواخر امسال که با نام اپل واچ 2 معرفی خواهد شد، بسیار گسترده شده است. تا به حال، اطلاعات زیادی درباره ی قابلیت ها و ویژگی هایی که اپل در این دستگاه می گنجاند، منتشر نشده است؛ با اینحال می دانیم که اپل واچ 2 احتمالا از طراحی باریکتری برخوردار خواهد شد.

اما در حال حاضر و به لطف گزارشی که از وبسیات ماکوتاکارا منتشر شده، به نظر می رسد که برخی از جزئیات این گجت منتشر شده اند. این احتمال وجود دارد که اپل واچ 2 به GPS مجهز شود. این قابلیت مستقیما در دستگاه تعبیه خواهد شد، این بدان معناست که به گوشی آیفون کاربر وابسته نیست و به تنهایی عمل می کند. با این قابلیت، نقشه ی دستگاه و یا ثبت وقایع کاربر مفیدتر خواهد بود.

ویژگی دیگری که به نظر می رسد در اپل واچ 2 گنجانده شود، ردیاب شنا است. ردیاب های تناسب اندام توانایی ثبت و کنترل حرکات در ورزش های دویدن، راه رفتن و دوچرخه سواری را دارند؛ اما دستگاه های زیادی توانایی ردیابی ورزش شنا را ندارند. با این اوصاف، اگر این خبر صحت داشته باشند، دلیل قانع کننده ای برای این نوع از ورزشکاران وجود دارد که حتما این دستگاه را خریداری کنند.

البته هنوز صحت این اخبار تایید نشده است. انتظار می رود که کمپانی اپل تا اواخر سال 2016 از اپل واچ 2 (یا هر اسمی که برای این دستگاه انتخاب کرده) رونمایی کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر