;
coinex

دست چین کردن لیست رویدادها در شبکه ی اجتماعی فیس بوک

نمایش مواردی که در لیست رویدادهای شبکه ی اجتماعی فیس بوک معرفی می شوند، دست چین خواهد شد.

نمایش مواردی که در لیست رویدادهای شبکه ی اجتماعی فیس بوک معرفی می شوند، دست چین خواهد شد.

شبکه ی اجتماعی فیس بوک روز گذشته، قابلیت جدیدی را معرفی کرد که خواص الگوریتمی کمتری داشته و بیشتر از حالت های انسانی بهره می گیرد. این قابلیت، رویداد هایی را به کاربران پیشنهاد می کند که توسط انسان های واقعی که در 10 شهر بزرگ آمریکا زندگی می کنند، انتخاب شده است؛ حتی اگر آن رویداد ها در فیس بوک وجود نداشته باشند.

به گزارش TechCrunch، کاربران iOS در شهر های سان فرانسیسکو، نیویورک، شیکاگو و چندین شهر بزرگ دیگر، لیستی که توسط قابلیت “Featured Event”  معرفی شده را در بالای تب رویداد ها مشاهده خواهند کرد. در حال حاضر، رویداد های پیشنهاد شده بر مبنای علاقه مندی های دوستان شما و RSVP انجام می شود، اما قابلیت جدید شبکه ی اجتماعی فیس بوک تیمی را در شهر های مختلف قرار داده تا این رویداد ها را انتخاب کنند.

به گفته ی آدیتیا کولوال، مدیر تولیدات رویداد های فیس بوک، قرار است این قابلیت جدید چیزی شبیه به “تعطیلات آخر هفته یا کارهای جالبی باشد که می توانید در شهر خود انجام دهید.” بدین ترتیب، با اطلاع از رویداد های مختلف، فرصت کافی برای برنامه ریزی داشته و می توانید دوستان خود را دعوت کنید.

شهر های بوستون، شیکاگو، دالاس، هوستون، لوس آنجلس، میامی، نیویورک، سان فرانسیسکو، سیاتل و واشنگتن، شهرهایی هستند که در مرحله ی اول، این قابلیت را پشتیبانی خواهند کرد. تمرکز لیست شبکه ی اجتماعی فیس بوک بر رویدادهای عمومی و بزرگ قرار دارد. لازم به ذکر است که این لیست ها هنوز به فروش نمی رسند، اما این احتمال وجود دارد که شبکه ی اجتماعی فیس بوک در آینده از این لیست ها کسب درآمد کند. کولوال همچنین خاطر نشان کرد که در لیست رویدادها، دعوت از مراسم مذهبی و یا اجتماعات سیاسی صورت نمی گیرد.

همانطور که Recode خاطر نشان می کند، این تنها یک تغییر کوچک برای فیس بوک به شمار می رود، اما می تواند رقیبی برای رسانه های چاپی و بلاگ های کوچک شهری باشد که در آنها، لیست رویدادها هیچ وقت حذف نمی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر