;
coinex

مشخصات گوشی هوشمند تاشو سامسونگ با نام Galaxy Folder 2 فاش شد

مشخصات گوشی هوشمند تاشو سامسونگ با نام Galaxy Folder 2 فاش شد

گوشی های تاشو هنوز هم طرفدار بسیاری دارند و شاید بسیاری از کاربران دلتنگ این گوشی ها باشند. در واقع بستن درب گوشی بعد از پایان تماس برای بسیاری از کاربران احساس خوبی را ایجاد می کند. سال گذشته شرکت سامسونگ یک گوشی هوشمند تاشو با نام Galaxy Folder را در کشور خود عرضه کرد. حالا به نظر می رسد که این شرکت کره ای قصد دارد تا نسخه دوم این محصول را ارائه کند.

گوشی جدید تاشو سامسونگ که Galaxy Folder 2 نام دارد اخیراً در بنچمارک GFXBench حضور یافته و به واسطه آن مشخصات سخت افزاری آن فاش شد. با توجه اطلاعات منتشر شده از سوی GFXBench گوشی گلکسی فولدر 2 نسبت به نمونه قبلی خود از لحاظ سخت افزاری با ارتقا بسیار خوبی مواجه شده است. برای مثال دوربین جلوی گوشی گلکسی فولدر که سال گذشته عرضه شد 2 مگاپیکسلی بود و این در حالی است که گوشی گلکسی فولدر 2 دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارد.

حافظه داخلی این دستگاه از 8 به 16 گیگابایت افزایش یافته است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 425 صورت می گیرد. این به معنای آن است که پردازنده 4 هسته ای با قدرت پردازشی 1.2 گیگاهرتز که در مدل سال قبل به کار گرفته شده بود با پردازنده 4 هسته ای با قدرت پردازشی 1.4 گیگاهرتز جایگزین شده است. سامسونگ برای  گوشی هوشمند تاشو جدید خود 2 گیگابایت حاظفه رم پردازشی در نظر گرفته است و صفحه نمایش این دستگاه نیز به مانند نسل پیش 3.8 اینچی بوده و همچنان رزولوشن 480 در 800 را ارائه می دهد. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه تاریخی را برای معرفی این گوشی در نظر گرفته است. قیمت گلکسی فولدر که سال پیش عرضه شد حدود 250 دلار بود و به نظر می رسد که قیمت 2 Galaxy Folder نیز نزدیک به همین رقم باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر