;
coinex

اضافه کردن استیکر به عکس های آپلود شده در اپلیکیشن توییتر

تا چند هفته ی آینده می توانید روی عکس هایی که در اپلیکیشن توییتر آپلود می کنید، استیکر بگذارید.

تا چند هفته ی آینده می توانید روی عکس هایی که در اپلیکیشن توییتر آپلود می کنید، استیکر بگذارید.

این روزها می توانید استیکر ها را در هر برنامه ای استفاده کنید. از اسنپ چت گرفته تا سایر اپلیکیشن های پیام رسان، کاربرد استفاده از آنها هر روز بیشتر می شود. در حال حاضر به نظر می رسد که توییتر نیز به این نتیجه رسیده تا اپلیکیشن خود را به استیکر ها مجهز کند.

برای اضافه کردن استیکر به عکس های اپلیکیشن توییتر ، تنها کافیست عکس مورد نظر خود را انتخاب کرده و استیکر دلخواهتان را در هر قسمتی که تناسب بیشتری دارد، گذاشته و توییت خود را ارسال کنید. شما می توانید از میان صدها لوازم جانبی و اموجی، یکی را انتخاب کنید. استیکر های اضافه شده در آپدیت جدید اپلیکیشن توییتر قابلیت تغییر اندازه و روتیت شدن را دارند و در هر قسمتی از عکس مورد نظر شما، قرار می گیرند. لازم به ذکر است که تعداد قرار دادن آنها در هر عکس، محدودیت ندارد.

نکته ی جالب توجه این است که استیکر ها می توانند مانند نوع جدیدی از هشتگ عمل کنند. اگر روی استیکر یکی از عکس هایی که در تایم لاین خود مشاهده می کنید، کلیک کنید، بخشی به نمایش گذاشته می شود که در آن می توانید تمام افراد و یا عکس هایی که از این استیکر استفاده کرده اند را ببینید.

اضافه شدن استیکر به اپلیکیشن توییتر تا چند هفته ی آینده برای کاربران اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. شما می توانید استیکر ها را در وبسایت توییتر نیز ببینید و روی آنها کلیک کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر