;
coinex

ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ چه میزان خواهد بود؟

شایعات جدید نشان می دهد که ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ 3600 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

شایعات جدید نشان می دهد که ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ 3600 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

در طول چند هفته ی گذشته، شنیده ایم که گلکسی نوت 7 سامسونگ با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می آید، این میزان 33 درصد بیشتر از سلول 3000 میلی آمپر ساعتی موجود در گلکسی نوت 5 سال گذشته است و همچنین منطبق بر باتری گوشی گلکسی اس 7 اکتیو سامسونگ است.

اما گزارش جدیدی امروز منتشر شد که بنا بر آن، ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 سامسونگ ، 3600 میلی آمپر ساعت خواهد بود. اگر این گزارش صحت داشته باشد. هنوز هم این میزان 20 درصد بیشتر از ظرفیت باتری سال گذشته است.

شایعه ی باتری 3600 میلی آمپر ساعتی از یک بلاگِر روسی به نام Eldar Murtazin، بیان شده است. او سابقه ی درخشانی در پیش بینی مشخصات گوشی های معرفی نشده، دارد. این بلاگر معتقد است که حتی با اینکه ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 کمتر از چیزی است که ابتدا شایعه شده بود، با این حال 20 ساعت برای پخش ویدئو با حداکثر روشنایی، دوام خواهد داشت. همچنین فراموش نکنید که این باتری باید نمایشگر 5.8 اینچی نوت 7 را روشن نگه دارد که به خودی خود تاثیر زیادی بر میزان دوام باتری دارد.

 Murtazin همچنین اشاره کرد که گلکسی نوت 7، در رویداد آنپک سامسونگ که در تاریخ 2ام آگوست (دوازدهم مرداد) برگزار می شود، به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در آن تاریخ ما صحت شایعه ی ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 و دیگر اطلاعاتی که در مورد این گوشی در پیش بینی شده است را دریافت خواهیم کرد.

همچنین گفته شده که این نسخه از گلکسی نوت، اولین گوشی این سری خواهد بود که گواهینامه ی IP را دریافت می کند. رتبه بندی IP68 باعث می شود که این فبلت در ارتفاع بیش از یک متری در آب، به مدت 30 دقیقه بدون آسیب، غوطه ور بماند.

گلکسی نوت 7 اواسط آگوست(اواخر مرداد ماه) وارد بازار می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر