;
coinex

بهینه سازی اسنپ دراگون 820 برای پلت فرم گوگل تانگو

اسنپ دراگون 820 برای پشتیبانی از پلت فرم گوگل تانگو بهینه سازی می شود.

اسنپ دراگون 820 برای پشتیبانی از پلت فرم گوگل تانگو بهینه سازی می شود.

لنوو با گوشی PHAB 2 Pro، در واقع اولین دستگاه سازگار با پلت فرم واقعیت افزوده ی گوگل تانگو را معرفی کرد. این فبلت از پردازنده ی اسنپ دراگون 652  SoC بهره می برد که قابلیت بهینه سازی نرم افزار تا بالاترین سطح کیفیت پلت فرم گوگل تانگو را دارد. کوالکوم در MWC شانگهای اعلام کرد که با تقویت تراشه ی پرچمدار اسنپ دراگون 820، پشتیبانی از پلت فرم گوگل تانگو را گسترش خواهد داد؛ این پشتیبانی در سیستم روی تراشه های اسنپ دراگون 800 و 600 نیز انجام خواهد شد.

بیانیه ی کوالکوم به این شرح است: “همانطور که قبلا گفتیم، اسنپ دراگون 652 از مزایای زیادی برای گوگل تانگو برخوردار است که از میان آنها می توان به دقت بالا، قرار دادن زمان یکسان از جریان داده ی چند سنسور، پردازش بهینه بدونه نیاز به پردازنده ی خارجی کمکی و پردازش دوربین و سنسور پیشرفته اشاره کرد. اما حالا اسنپ دراگون 820 نیز این خدمات را ارائه می دهد، علاوه بر اینکه مزایای پردازنده های مدل 800 نیز به آن اضافه شده است؛ به عنوان مثال می توان به عملکرد بالا و مصرف کمتر باتری اشاره کرد.

حقیقت این است که تمام پردازنده های سری 600 و 800 از مزایای معماری ساختاری که برای ارائه ی تجربه ی تانگو الزامی است، برخوردار هستند. مولفه های سازنده ی پردازنده های اسنپ دراگون، به خوبی با هم یکپارچه شده و به طور منحصر به فردی در پردازش داده به صورت همزمان در 5 سنسور مربوط به تانگو، تعبیه شده اند. (ژیروسکوپ، شتاب سنج و سه سنسور دوربین به همراه دو سنسور دوربین مخصوص تانگو که شامل دوربین ردیاب حرکت و دوربین سنسور عمقی هستند.)

سری پردازنده های اسنپ دراگون 600 و 800 همچنین از یک ساعت جهانی با فرکانس بالا و یکپارچه تشکیل شده که دقت بالایی را به اجرا گذاشته و زمان یکنواخت را در تمام داده های سنسور، قرا می دهد. این عمل برای اجرای تجربه ی روان واقیت افزوده ضروری است. در واقعیت افزوده، گرافیک سه بعدی، ردیابی تقریبا همزمانی را با اشیاء فیزیکی اطراف پوشش می دهد.”

پلت فرم گوگل تانگو به پردازنده ی کمکی تخصصی نیاز ندارد؛ می توان با مولفه های اورجینال که تولید کننده روی آنها قرار می دهد، و همچنین اضافه کردن سنسور عمقی و دوربین ردیاب حرکتی، گوشی های سازگار با واقعیت افزوده را تولید کرد..

پلت فرم گوگل تانگو به پردازنده ی کمکی تخصصی نیاز ندارد؛ می توان با مولفه های اورجینال که تولید کننده روی آنها قرار می دهد، و همچنین اضافه کردن سنسور عمقی و دوربین ردیاب حرکتی، گوشی های سازگار با واقعیت افزوده را تولید کرد. کوالکوم امیدوار است که این تکنولوژی به یک قابلیت استاندارد تبدیل شود؛ همچنین پشتیبانی از تراشه ی رده بالای اسنپ دراگون 820 می تواند پتانسیل بسیاری از سخت افزار های واقعیت افزوده را شکوفا کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر