;
coinex

انتشار آپدیت ویندوز 10 در 2 آگوست (12 مرداد)

اولین آپدیت ویندوز 10 از دوم آگوست (12 مرداد) در دسترس قرار می گیرد.

اولین آپدیت ویندوز 10 از دوم آگوست (12 مرداد) در دسترس قرار می گیرد.

کمپانی مایکروسافت امروز با انتشار یک بلاگ پست این خبر را اعلام کرد: “مایکروسافت از دوم آگوست، آپدیت سالگرد ویندوز 10 را معرفی می کند.” توضیح بیشتری در این باره اضافه نشده است. این احتمال وجود دارد که مایکروسافت این تاریخ را اشتباها اعلام کرده باشد. انتظار داریم که بیانیه ی رسی این خبر هرچه زودتر اعلام شود.

مایکروسافت قبلا آپدیت سالگرد ویندوز 10 را در ماه مارچ و در کنفرانس Build اعلام کرده بود. تمرکز اول این آپدیت بر ویندوز Ink قرار دارد که به ساخت قابلیت هایی برای کاربرد پر قدرت استایلوس مربوط می شود. همچنین، چندین برنامه ی افزودنی به Edge اضافه شده است. از دیگر تفاوت های این آپدیت می توان به بهبود عملکرد Hello و کورتانا و اضافه شدن چند ترفند رابط اشاره کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، تاریخ انتشار آپدیت ویندوز 10 به سالگرد انتشار ویندوز 10 در سال گذشته بسیار نزدیک است؛ این ویندوز کار خود را از 29 جولای سال گذشته آغاز کرد. از آن زمان تا به حال، مایکروسافت تلاش کرد تا ویندوز 10 را در 300 میلیون دستگاه فعال در سراسر جهان قرار دهد که البته تمام روش ها خوشایند نبود. (پرداخت غرامت 10000 دلاری به خانمی که مجبور به نصب ویندوز 10 شد) لازم به ذکر است که بخش عظیمی از این برنامه، کمک بزرگی برای کاربران ویندوز 7 و 8 بود که توانستند از این ویندوز به صورت رایگان بهره مند شوند.

آپدیت ویندوز 10 سالگرد برای تمام کسانی که ویندوز 10 را دریافت کرده اند، رایگان خواهد بود. سایر کسانی که هنوز از نسخه های قدیمی تر ویندور استفاده می کنند باید برای دریافت این آپدیت، مبلغ 119 دلار را پرداخت کنند؛ بدین ترتیب، احتمال دریافت نسخه کاهش می یابد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که قبل از حذف دانلود رایگان ویندوز 10، هرچه سریع تر آن را دریافت کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر