;
coinex

گوشی جدید وان پلاس در بنچمارک GFXBench رویت شد

گوشی جدید وان پلاس در بنچمارک GFXBench رویت شد

در حالی که انتظار می رفت تا گوشی هوشمند وان پلاس 3 در نسخه های مختلفی از لحاظ میزان حافظه رم پردازشی و حافظه داخلی عرضه شود، شرکت چینی تنها یک مدل از این دستگاه را ارائه کرد و اعلام نمود که در آینده قرار نیست شاهد نمونه جدیدی از وان پلاس یا وان پلاس ایکس باشیم.

اما به تازگی شاهد انتشار نتایج بنچمارک از یک گوشی جدید وان پلاس با صفحه نمایش 6.1 اینچی هستیم. به غیر از اندازه صفحه نمایش دیگر مشخصات این دستگاه تفاوتی با گوشی وان پلاس 3 ندارد. همان طور که گفته شد این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی بوده و روزلوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی گوشی جدید وان پلاس توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده 4 هسته ای صورت می گیرد. حافظه رم پردازشی 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسلی و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی جدید وان پلاس تعبیه شده است. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.

با توجه به مشخصات ذکر پیش بینی می شود که در آینده نزدیک شاهد ورژن Pro یا Max از گوشی وان پلاس 3 با صفحه نمایش بزرگتر باشیم. با این وجود هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی در این مورد منتشر نشده است و هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه اتفاقی خواهد افتاد.

گفتنی است در بنچمارک صورت گرفته، برخی از اطلاعات مهم و اساسی از این گوشی ذکر نشده است. برای مثال شماره مدل این دستگاه که معمولاً در همه بنچمارک های ذکر می شود به صورت <<OnePlus Unknown>> معرفی شده است. به هر حال باید صبر کرد و دید که وان پلاس چه برنامه ای دارد و آیا چنین گوشی را عرضه می کند یا خیر.

گوشی جدید وان پلاس در بنچمارک GFXBench رویت شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر