;
coinex

آیفون 7 می تواند به فروش 80 میلیونی دست پیدا کند

اپل می تواند به فروش 80 میلیون دستگاه آیفون 7 دست پیدا کند

به ازای هر 5 تحلیلگری که بر این باورند فروش آیفون بعدی شرکت اپل راضی کننده نخواهد بود، یک تحلیل گر وجود دارد که معتقد است فروش گوشی آیفون 7 راضی کننده خواهد بود. این بار نوبت به Cowen و شرکت تحلیلی Timothy Arcuri است تا به سرمایه گزاران شرکت ساکن کوپرتینو اطمینان بخشد که آیفون 7 فروش قابل توجهی خواهد داشت.

طبق گزارش منتشر شده این شخص، یک سوم تمامی دارندگان آیفون دو نسل پیش به قبل و نسل های فعلی باعث می شوند تا درصد بروزرسانی های احتمالی در 4 الی 5 فصل آتی به 43 درصد برسد. بنابراین پتانسیل فروش 60 الی 70 میلیونی آیفون های جدید به مانند آیفون 6 اس وجود دارد.

تحلیل گر شرکت Arcuri بر این باور است رشد فروش آیفون های اپل، امسال توسط کاربرانی رقم خواهد خورد که به دنبال آپگرید و بروزرسانی دستگاه های خود هستند. او در حالی که معتقد است فروش آیفون 7 بسیار خوب خواهد بود اعتقاد دارد که استفاده از تکنولوژی های جدید و ایجاد تغییرات بزرگ (مثل بکار گرفتن از صفحه نمایش OLED) می تواند محصولات آیفون را بسیار جذاب تر از گذشته بکند.

انتظار می رود آیفون 7 که در سال جاری عرضه می شود از لحاظ ظاهری تغییر چندانی نداشته باشد و و تنها جایگاه خطوط آنتن تغییری جزئی نسبت به مدل های نسل قبل پیدا کند. گفته می شود که تغییرات گسترده ظاهری و سخت افزاری در آیفون سال 2017 شرکت اپل اعمال خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر