;
coinex

تولید رقیب آی مک اپل توسط مایکروسافت

تولید رقیب آی مک اپل توسط مایکروسافت

رقیب آی مک اپل به زودی توسط مایکروسافت، برای طرفداران این کمپانی وارد بازار خواهد شد.

وقتی صحبت از سیستم های دسکتاپ AIO می شود، کاملا بدیهی است که آی مک اپل، در بین محصولات مشابه پیش تاز است. فارغ از اینکه از طرفداران محصولات اپل باشید یا از آن ها نفرت داشته باشید، آی مک نمادی منحصر به فرد برای سیستم های AIO محسوب می شود. با این حال به نظر می رسد که مایکروسافت تصمیم دارد رقیب آی مک اپل را وارد بازار نماید.

بنا بر گزارشی از اپل پتنتلی، مشخص شده است که مایکروسافت احتمالا در حال کار بر روی رقیب آی مک آنها است. همچنین این کامپیوتر ها بخشی از سری سرفیس مایکروسافت خواهد شد. تا کنون تبلت ها و لپ تاپ های سرفیس توسط مایکروسافت وارد بازار شده اند. بنابراین اکنون زمان آن است که این کمپانی برای سری سرفیس سراغ کامپیوتر های رومیزی برود.

همانطور که می دانید گوشی های سرفیس نیز در راه هستند. متاسفانه هیچ خبری در مورد اینکه سرفیس AIO چه زمانی عرضه می شود، وجود ندارد، اما اگر جزء طرفداران مایکروسافت هستید، این محصول ارزش انتظار را دارد.

گزارشات نشان می دهد که سرفیس AIO جایگزین نسل دوم سرفیس بوک خواهد شد که ظاهرا قرار بود نیمه ی اول سال 2017 عرضه شود. البته تمام این گزارش شایعه است و هیچ کدام از اطلاعات آن از سوی مایکروسافت مورد تائید نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر