;
coinex

انتشار رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی

تصاویری از رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی منتشر شد.

تصاویری از رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی منتشر شد.

بعد از انشار خبر بازگشت گزینه ی مشکی رنگ (مشابه آیفون 5) و استفاده از این رنگ در طراحی آیفون 7، بسیاری از هنرمندان دست به کار شده و با به دست گرفتن قلم های مجازی خود تلاش کردند تا تصوری از آیفون 7 در رنگ مشکی را در  ذهن افراد ایجاد کنند.

یکی از هنرمندان مشهور این عرصه، مارتین هجاک نام دارد و ما یکی از هواداران طراحی های او هستیم. او این بار با طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی به میدان آمده است. این طراحی ها یکی از بهترین نمونه کارهای اوست و ما امیدواریم که طراحی نهایی آیفون 7 در رنگ مشکی شباهت زیادی با طرح های مارتین داشته باشد. اخباری مبنی بر انتشار نسخه ی آبی رنگ آیفون 7 نیز شنیده شده است.

او در طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی ، دکمه ی هوم لمسی و هدفون های لایتنینگ را در هم در نظر گرفته است. این احتمال وجود دارد که این قابلیت ها در آیفون 7 گنجانده شوند.

در ادامه رندرها را مشاهده خواهید کرد؛ فراموش نکنید که نقطه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بعد از انشار خبر بازگشت گزینه ی مشکی رنگ (مشابه آیفون 5) و استفاده از این رنگ در طراحی آیفون 7، بسیاری از هنرمندان دست به کار شده و با به دست گرفتن قلم های مجازی خود تلاش کردند تا تصوری از آیفون 7 در رنگ مشکی را در  ذهن افراد ایجاد کنند. بعد از انشار خبر بازگشت گزینه ی مشکی رنگ (مشابه آیفون 5) و استفاده از این رنگ در طراحی آیفون 7، بسیاری از هنرمندان دست به کار شده و با به دست گرفتن قلم های مجازی خود تلاش کردند تا تصوری از آیفون 7 در رنگ مشکی را در  ذهن افراد ایجاد کنند. یکی از هنرمندان مشهور این عرصه، مارتین هجاک نام دارد و ما یکی از هواداران طراحی های او هستیم. او این بار با طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی به میدان آمده است. یکی از هنرمندان مشهور این عرصه، مارتین هجاک نام دارد و ما یکی از هواداران طراحی های او هستیم. او این بار با طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی به میدان آمده است. یکی از هنرمندان مشهور این عرصه، مارتین هجاک نام دارد و ما یکی از هواداران طراحی های او هستیم. او این بار با طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی به میدان آمده است. این طراحی ها یکی از بهترین نمونه کارهای اوست و ما امیدواریم که طراحی نهایی آیفون 7 در رنگ مشکی شباهت زیادی با طرح های مارتین داشته باشد. اخباری مبنی بر انتشار نسخه ی آبی رنگ آیفون 7 نیز شنیده شده است. این طراحی ها یکی از بهترین نمونه کارهای اوست و ما امیدواریم که طراحی نهایی آیفون 7 در رنگ مشکی شباهت زیادی با طرح های مارتین داشته باشد. اخباری مبنی بر انتشار نسخه ی آبی رنگ آیفون 7 نیز شنیده شده است. این طراحی ها یکی از بهترین نمونه کارهای اوست و ما امیدواریم که طراحی نهایی آیفون 7 در رنگ مشکی شباهت زیادی با طرح های مارتین داشته باشد. اخباری مبنی بر انتشار نسخه ی آبی رنگ آیفون 7 نیز شنیده شده است. او در طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی ، دکمه ی هوم لمسی و هدفون های لایتنینگ را در هم در نظر گرفته است. این احتمال وجود دارد که این قابلیت ها در آیفون 7 گنجانده شوند. او در طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی ، دکمه ی هوم لمسی و هدفون های لایتنینگ را در هم در نظر گرفته است. این احتمال وجود دارد که این قابلیت ها در آیفون 7 گنجانده شوند. تصاویری از رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی منتشر شد. تصاویری از رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی منتشر شد. او در طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی ، دکمه ی هوم لمسی و هدفون های لایتنینگ را در هم در نظر گرفته است. این احتمال وجود دارد که این قابلیت ها در آیفون 7 گنجانده شوند. او در طراحی رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی ، دکمه ی هوم لمسی و هدفون های لایتنینگ را در هم در نظر گرفته است. این احتمال وجود دارد که این قابلیت ها در آیفون 7 گنجانده شوند. تصاویری از رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی منتشر شد. تصاویری از رندرهای آیفون 7 در رنگ مشکی منتشر شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر