;
coinex

پتنت تخت خواب هوشمند کودک

نست روی یک تخت خواب هوشمند کودک کار می کند که زمان گریه کودک والدین او را مطلع می کند.

نست روی یک تخت خواب هوشمند کودک کار می کند که زمان گریه کودک والدین او را مطلع می کند. نِست بخشی تحت شرکت مادر گوگل، آلفابت است. این شرکت می تواند فناوری هوشمند را به اتاق خواب کودک شما بیاورد.

دیروز نست پتنتی ارائه داد که یک تخت خواب هوشمند کودک با سنسور جاسازی شده در آن بود. این سنسور می تواند کارهایی مثل نظارت بر حرکات کودک و حفظ زبانه ها در عوامل محیطی را به منظور اطمینان از امنیت کودک، انجام دهد.

پتنت تخت خواب هوشمند کودک

به عنوان مثال شما می توانید برنامه ی سنسور را به گونه ای تنظیم کنید که اگر اتاق بیش از حد گرم و یا خیلی سرد شود، به شما هشدار دهد. البته این سنسور توابع دیگری مانند امکان هشدار زمان بیدار شدن کودک، کثیف شدن پوشک و یا سرفه و عطسه های غیر معمول را نیز ارائه می دهد.

جالبترین بخش تخت خواب هوشمند کودک نِست این است که در زمان گریه می تواند مشکل کودک را تشخیص دهد و همچنین برای حل مسئله اقداماتی انجام دهد. بنابراین اگر کودک شروع به گریه کند، دستگاه های متصل به این تخت هوشمند فعال شده و برای آرام کردن کودک، یک سری انیمیشن های ال ای دی بر روی سقف، نمایش می دهد، همچنین می تواند یک موسیقی آرامش بخش از اسپیکرها پخش کند.

این تخت خواب هوشمند کودک ، با تشریح یک الگوریتم قادر به تشخیص انواع مختلف گریه ی کودک، از گریه برای تعویض پوشک گرفته تا گریه ی گرسنگی است. این تخت می تواند به راحتی نوزاد را آرام کند و یا به والدین او هشدار دهد و با آنها تماس بگیرد.

پتنت تخت خواب هوشمند کودک از طرفی والدین می توانند تخت خواب هوشمند کودک را به گونه ای تنظیم کنند که نمایشگر سرگرم کننده ی آن در زمان های معمول بیداری کودک، فعال شود. مخترع این پتنت، ماکسیم ورون، مدیر و بازاریاب محصولات سخت افزاری نست است. البته اینکه نست پتنت تخت هوشمند را منتشر کرده به این معنا نیست که به زودی تخت هوشمند کودک را تولید و وارد بازار خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر