;
coinex

NuAns Neo: شیک ترین ویندوز فون

NuAns Neo

NuAns Neoبه عنوان شیک ترین ویندوز فون در سراسر جهان با قبلیت های خوب ویندوز 10 موبایل، در دسترس است.

مایکروسافت با دستگاه های لومیای خاص خود، شانس زیادی برای متقاعد کردن مصرف کنندگان برای سوئیچ از اندروید و IOS به گوشی های ویندوزی، ندارد. در حال حاضر امیدوار است که تولید کنندگان شخص ثالث ویندوز 10 تلفن همراه، کاربران را برای این تغییر، وسوسه کنند. NuAns Neo اولین بار در سال جاری در ژاپن عرضه شد که به نظر می رسد در بین ویندوز فون ها منحصر به فرد است.  Neo یک قاب ضخیم 11.3 میلی متری دارد که 64 کاور مختلف برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین با پردازنده ی اسنپ دراگون 617 کار می کند، بنابراین قادر خواهید بود از ویژگی های زنجیره ای ویندوز 10 موبایل در آن استفاده کنید.

Neo امروز به لطف کمپین جهانی کیک استار در سراسر جهان در دسترس است. NuAns ادعا می کند که Neo امکان پرداخت NFC را نیز برای کاربران فراهم می کند. مایکروسافت هفته گذشته برنامه والِت خود را برای کاربران ویندوز 10 موبایل منتشر کرد اما با این حال تنها برخی از دستگاه های جدید لومیا از این نوع پرداخت، پشتیبانی می کنند.

Neo همچنین شامل یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و 2 گیگابایت رم دارد. همچنین مجهز به اتصال دهنده ی پورت USB نوع C  است. یک باتری 3350 میلی آمپر ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ما سال گذشته گوشی Neo  را دیدیم. این گوشی به لطف طراحی منحصر به فردی که دارد، یک گوشی اصیل ویندوزی محسوب می شود. همه ی مدل های خاص Neo در ماه نوامبر در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

NuAns Neo: شیک ترین ویندوز فون

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر