;
coinex

شباهت نوت بوک شیائومی با لپ تاپ مک بوک پرو

تصویر لو رفته از نوت بوک شیائومی از شباهت آن با لپ تاپ مک بوک پرو خبر می دهد.

تصویر لو رفته از نوت بوک شیائومی از شباهت آن با لپ تاپ مک بوک پرو خبر می دهد.

طی چند ماه گذشته شایع شده بود که کمپانی شیائومی قصد دارد از اولین لپ تاپ خود در نیمه ی دوم سال 2016، رونمایی کند. از امروز (اول جولای)، رسما وارد نیمه ی دوم سال 2016 شده ایم و به شدت منتظر رونمایی رسمی اولین لپ تاپ این شرکت هستیم. مدیر عامل کمپانی شیائومی، لی جون اخیرا اعلام کرده بود که نمی تواند اطلاعات مربوط به این محصول را فاش کند؛ همین امر در واقع از وجود نوت بوک شیائومی خبر می دهد. چند ساعت پیش نیز تصویری در فضای ینترنت منتشر شد که گفته می شود مربوط به نوت بوک شیائومی باشد.

این احتمالا اولین سرنخ و واضح ترین تصویر از “لپ تاپ می” است که تا به حال دیده ایم؛ جالب تر اینکهف این تصویر برخی از ویژگی های این دستگاه را آشکار می کند. اول از همه و بنا بر انتظارات، به نظر می رسد که طراحی لپ تاپ می به شدت از لپ تاپ مک بوک پرو الهام گرفته است. طراحی تماما فلزی و نقره ای با لوگوی بزرگ “می” در قسمت جلویی، شباهت زیادی با سری لپ تاپ های مک بوک پرو دارد.

بنا بر یکی از شایعات اخیر، انتظار می رود که نوت بوک شیائومی در سه اندازه ی نمایشگر 12.5، 13.3 و 15.6 اینچی عرضه شود. به نظر می رسد که کوچکترین نسخه، زودتر از سایر مدل ها وارد بازار خواهد شد. گفته می شود که کمپانی شیائومی، نسل جوان تر را برای این نسخه هدف قرار داده است. این هدف گذاری کاملا برخلاف برنامه ریزی های هواوی است؛ این شرکت بازار تجاری را برای لپ تاپ قابل تبدیل میت بوک در نظر گرفته است.

این احتمال وجود دارد که در تابستان امسال (احتمالا سپتامبر) از نوت بوک شیائومی رونمایی شود. این اخبار هنوز به تایید کمپانی شیائومی نرسیده اند، با اینحال کامنت مدیر عامل شیائومی را به عنوان تایید غیر رسمی این خبر در نظر خواهیم داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر