;
coinex

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 7 منتشر شد

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 7 این گوشی را در سه رنگ متفاوت به نمایش گذاشته اند.

رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 7 این گوشی را در سه رنگ متفاوت به نمایش گذاشته اند.

چند روز پیش اطلاعات مربوط به ویژگی های فبلت آینده ی سامسونگ به بیرون درز کرد و حالا با انتشار رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 7 ، تصویری از این دستگاه در ذهن افراد ایجاد شده است. این رندرها توسط حساب توییتر ایوان بلاس منتشر شده اند و این دستگاه را در 3 رنگ مختلف نقره ای، آبی و مشکی به نمایش می گذارند.

همانطور که قبلا نیز خاطر نشان کرده ایم، انتظار می رود که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 با نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی سوپر آمولد همراه باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به حافظه ی 64 گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق نصب میکرو اس دی کارت، دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل اشاره کرد. به گزارش ایوان بلاس، اسکنر عنبیه ی چشم نیز به عنوان ابزار امنیتی ثانویه در دستگاه قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می ردسد که مانند سامسونگ گلکسی اس 7، از مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و خاک نیز برخوردار باشد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به حافظه ی 64 گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق نصب میکرو اس دی کارت، دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل اشاره کرد همانطور که قبلا نیز خاطر نشان کرده ایم، انتظار می رود که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 با نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی سوپر آمولد همراه باشد. این رندرها توسط حساب توییتر ایوان بلاس منتشر شده اند و این دستگاه را در 3 رنگ مختلف نقره ای، آبی و مشکی به نمایش می گذارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر