;
coinex

راه اندازی نسخه المپیک گلکسی اس 7 اج در 7 جولای

نسخه المپیک گلکسی اس 7 اج در 7 جولای (17 تیر) راه اندازی می شود.

نسخه المپیک گلکسی اس 7 اج در 7 جولای (17 تیر) راه اندازی می شود.

سه ماه پیش شایع شده بود که کمپانی سامسونگ کار بر روی نسخه المپیک گلکسی اس 7 اج را آغاز کرده است؛ نسخه ی المپیک در تعداد محدود ساخته می شود که سامسونگ به منظور بزرگداشت المپیک تابستانی ریو 2016 نسبت به راه اندازی آن اقدام کرده است.

رندر مطبوعاتی این دستگاه در هفته ی گذشته به بیرون درز کرد و حالا به نظر می رسد که تا زمان رونمایی رسمی آن، تنها چند روز باقی مانده است. تیزری که اخیرا در صفحه ی رسمی آلمانی سامسونگ موبایل در فیس بوک منتشر شده از هوادارن می خواهد که برای رونمایی محصول جدید “آماده باشند” و پیشنهاد خرید این محصول را در وبسایت سامسونگ ارائه می دهد. تمام این موارد نشان می دهند که کمپانی سامسونگ قصد راه اندازی نسخه المپیک سامسونگ گلکسی اس 7 اج را دارد. هنوز مشحص نیست که این نسخه ی محدود در کدام بازار ها عرضه خواهد شد، همچنین از قیمت احتمالی آن نیز اطلاعاتی در دست نیست.

لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ یکی از اسپانسرهای بزرگ المپیک به شمار می رود؛ بدین ترتیب، مشتریان سامسونگ فرصتی خواهند داشت تا بازی های المپیک ریو 2016 را در فضای واقعیت مجازی تماشا کنند.

المپیک تابستانی 2016 در ریو دوژانیرو برزیل انجام خواهد شد؛ مراسم افتتاحیه ی این رویداد بزرگ در 5 آگوست (15 مرداد) برگزار می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر