;
coinex

گوشی آنر وی 8 مکس تاییدیه TENAA را دریافت کرد

honor-V8-Max-is-certified-in-China-by-TENAA

آژانس چینی تنا اخیرا دستگاه دیگری را از سری گوشی های آنر، تایید کرد؛ انتظار می رود که نام این گوشی، آنر وی 8 مکس باشد.

اطلاعاتی که در این تاییدیه منتشر شده از وجود نمایشگر 6.6 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 * 2560 در این گوشی خبر می دهد. گوشی آنر وی 8 مکس از تراشه ی ساخت خود کمپانی، یعنی کیرین 950 بهره مند خواهد شد؛ این بدان معناست که یک پردازنده ی هشت هسته ای با قدرت پردازشی 2.3 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 نیز در این دستگاه تعبیه خواهند شد.

این احتمال وجود دارد که رم 3 گیگابایتی گوشی آنر وی 8 مکس با حافظه ی 32 گیگابایتی همراه باشد؛ لازم به ذکر است برای کسانی که به حافظه ی بیشتر نیاز دارند، یک جایگاه نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار گرفته، این در حالیست که یک دوربین 8 مگاپیکسلی وظیفه عکاسی سلفی و ویدیو چت را به عهده دارد. گوشی آنر وی 8 مکس قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال VoLTE را دارد. یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می کند. علاقه مندان به این گوشی می توانند بین گزینه های رنگی طلایی و نقره ای، رنگ مورد نظر را انتخاب کنند. سیستم عامل نسخه ی پیش فرض، اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود، این در حالیست که EMIU 4.1 روی آن اجرا خواهد شد.

انتظار می رود که این گوشی، ضخامتی معادل 7.18 میلی متر داشته و وزن آن 219 گرم باشد. این احتمال وجود دارد که از گوشی آنر وی 8 مکس در رویداد 11 جولای هواوی رونمایی شود.

این احتمال وجود دارد که یک آداپتور برق با ولتاژ 9 و آمپر 2، قابلیت شارژ سریع را به همراه داشته باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه اشاره کرد انتظار می رود که این گوشی، ضخامتی معادل 7.18 میلی متر داشته و وزن آن 219 گرم باشد. این احتمال وجود دارد که از گوشی آنر وی 8 مکس در رویداد 11 جولای هواوی رونمایی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر