;
coinex

تصاویر فاش شده و جود پورت USB-C را در گلکسی نوت 7 تایید می کنند

تصاویر فاش شده و جود پورت USB-C را در گلکسی نوت 7 تایید می کنند

همان طور که می دانید پرچمدرا جدید سامسونگ گلکسی نوت 7 نام دارد. چندی پیش خبری منتشر شد و حاکی از این بود که فبلت جدید سری گلکسی نوت سامسونگ در 3 رنگ عرضه مشکی، آبی و نقره ای عرضه و به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد بود. همچنین در خبر های قبلی گفته می شد که این دستگاه به پورت USB نوع C مجهز است. حالا به واسطه انتشار عکسی از سوی شرکت Olixar که در زمینه ساخت لوازم جانبی فعالیت می کند، مشخص شد که شایعات اخیر صحت داشته و گوشی گلکسی نوت 7 به پورت USB-C مجهز خواهد بود.

عکس فاش شده به یک محافظ صفحه ساخته شده از شیشه نشکن مربوط می شود که در بخش انتهایی آن وجود پورت USB نوع C و اسپیکر های کنار آن را تایید می کند. این عکس همچنین موقعیت قرار گیری قلم S و وجود جک هدفون را نشان می دهد. محافظ صفحه تولید شده از شرکت Olixar، منفذ ها بخش هایی را برای اسکنر عنبیه چشم، حسگر تشخیص نور محیط و خروجی صدای گوشی در نظر گرفته است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ نخسه جدید از هدست واقعیت مجازی Gear VR را معرفی کند که با پورت USB نوع C گلکسی نوت 7 سازکاری خواهد داشت. انتظار می رود که هر دو دستگاه یاد شده در تاریخ 2 آگوست و طی برگزاری رویدادی در نیویورک رونمایی شوند.

تصاویر فاش شده و جود پورت USB-C را در گلکسی نوت 7 تایید می کنند تصاویر فاش شده و جود پورت USB-C را در گلکسی نوت 7 تایید می کنند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر