;
coinex

شیائومی می نوت 2 به فورس تاچ مجهز می شود (شایعه)

شایع شده که گوشی شیائومی می نوت 2 به قابلیت فورس تاچ مجهز خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که گوشی شیائومی می نوت 2 در ادامه ی موفقیت های سری می نوت، تا پایان امسال رونمایی شود، با اینحال تصاویر و اخبار پیرامون این گوشی همچنان منتشر می شوند.

روز گذشته، وبسیات GizChina خبر دیگری را در باره ی این گوشی منتشر کرد که هیجان انتظار برای این گوشی را افزایش می دهد. جدیدترین پرچمدار این کمپانی در تابستان امسال و در سه مدل مختلف رونمایی خواهد شد. یکی از آنها نسخه ی استاندارد با نمایشگر 1080p و دیگری نسخه ی رده بالا با نمایشگر خمیده ی 2K معرفی خواهد شد. نسخه ی رده بالای شیائومی می نوت 2 در دو مدل حافظه ی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

نسخه ی رده بالای گوشی شیائومی می نوت 2 از یک نمایشگر 5.7 اینچی خمیده و دوربین دوگانه برخوردار خواهد شد که هر کدام از لنز ها در آن 12 مگاپیکسلی هستند. نسخه ی استاندارد با رم 4 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی همراه است؛ این بدان معناست که به دوربین دوگانه مجهز نشده، با اینحال کیفیت رزولوشن بالاتری دارد. نسخه ی رم 4 گیگابایتی شیائومی می نوت 2 با حافظه ی 32 گیگابایتی و نمایشگر 1080p همراه خواهد بود. این در حالیست که نسخه ی رم 6 گیگابایتی در دو مدل حافظه ی 64 و 128 گیگابایت عرضه می شوند و از نمایشگر خمیده ی 2K  بهره مند شده اند.

لازم به ذکر است که نسخه ی رده بالای شیائومی می نوت 2 از قبلیت فورس تاچ برخوردار خواهد شد که احتمالا نسخه ی تغییر یافته ی تکنولوژی است که انتظار می رود در گوشی بعدی گوگل نکسوس تعبیه شود. قابلیت مشابه دیگر،  لمس سه بعدی است که با گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 اس پلاس به بازار معرفی شد. قابلیت فورس تاچ به کاربر اجازه می دهد تا پیش نمایشی از محتوای اپلیکشن را در اختیار داشته باشد و این بدان معناست که برای دسترسی به اطلاعات سریع، به باز کردن کامل اپلیکیشن نیازی نیست.

این احتمال وجود دارد که هر دو نسخه ی شیائومی می نوت 2 از تراشه ی کوالکوم اسنپ دراگون 820 و یا 821 بهره مند شوند. از دیگر ویژگی های مشترک این دو نسخه می توان به اسکنر اثر فوق صوت در زیر نمایشگر، قابلیت های NFC، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 3.0 اشاره کرد.

با توجه به ویژگی های متفاوت آنها، قیمت نسخه های مختلف نیز متفاوت خواهد بود. مدل رم 4 گیگابایتی شیائومی می نوت 2 با قیمت 2499 یوان معادل 375 دلار به فروش خواهد رسید؛ این در حالیست که نسخه ی رم 6 گیگابایتی با حافظه ی 64 گیگابایتی معادل 2999 یوان (450 دلار) ارزش گذاری شده است. بالاترین نسخه ی شیائومی می نوت 2 با 6 گیگابایت رم و حافظه ی 128 گیگبایتی، با قیمت 3499 یوان یا 525 دلار عرضه خواهد شد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر