;
coinex

گوشی های می نوت 2 و می 5 اس با بدنه ی شیشه ای (شایعه)

گفته می شود که گوشی های می نوت 2 و می 5 اس شیائومی با بدنه ی شیشه ای همراه خواهند بود.

گفته می شود که گوشی های می نوت 2 و می 5 اس شیائومی با بدنه ی شیشه ای همراه خواهند بود.

کمپانی شیائومی خود را برای نیمه ی دوم سال و معرفی دو گوشی می نوت 2 و می 5 اس آماده می کند. گوشی شیائومی می 5 اس، نسخه ی آپگرید شده ی شیائومی می 5 است که اوایل امسال معرفی شده بود، این در حالیست که می نوت 2 به دنبال مدل سال گذشته یعنی گوشی می نوت رونمایی خواهد شد.

روز گذشته، یک پست توسط ونگ یانگ و در وبسایت HIS Technology منتشر شد که به شیشه ای بودن بدنه ی گوشی های می نوت 2 و می 5 اس اشاره دارد. چندین کمپانی تولید کننده دوباره به استفاده از شیشه در ساخت بدنه ی گوشی های هوشمند رو آورده اند چرا که با بدنه های فلزی، امکان نوآوری ها کم شده است. علیرغم زیبایی ظاهری گوشی های شیشه ای، امکان افتادن و شکستن بدنه نیز بسیار زیاد است. گوشی نکسوس 4 یکی از دستگاه هایی است که به همین خاطر دچار مشکل شده بود.

روز گذشته، یک پست توسط ونگ یانگ و در وبسایت HIS Technology منتشر شد که به شیشه ای بودن بدنه ی گوشی های می نوت 2 و می 5 اس اشاره دارد. .

خریدارانی که به گوشی های شیشه ای تمایلی ندارند می توانند از نسخه ی حرفه ای شیائومی می 5 استفاده کنند و یا اینکه قاب محکم تری را برای گوشی شیشه ای می 5 اس انتخاب کنند.

گغته می شود که گوشی می نوت 2 از نمایشگر 5.7 اینچی، رم 4 گیگابایتی، حافظه ی 64 گیگابایتی، اسنپ دراگون 821 و دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود. راه اندازی این دستگاه احتمالا در یکی از ماه های جولای یا آگوست انجام خواهد شد.

.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر