;
coinex

عرضه ی ماشین های تسلا باز هم به تعویق افتاد

ماشین های تسلا در تاریخی که برای عرضه ی آنها مشخص شده بود، آماده نمی شوند.

ماشین های تسلا در تاریخی که برای عرضه ی آنها مشخص شده بود، آماده نمی شوند.

علیرغم افزایش تولیدات این کمپانی، تسلا موتورز طی چند ماه گذشته نتوانست به ضرب الاجلی که برای عرضه ی ماشین های خود تعیین کرده بود، دست یابد. این کمپانی اعلام کرد که در سه ماهه ی دوم سال 2016 توانست 14370 ماشین را تحویل دهد، این در حالیست که وعده ی تحویل 17000 واحد از ماشین های تسلا را داده بود.

تسلا موتورز مدعی شد که تولید ماشین های تسلا در سه ماهه ی دوم امسال، 18345 واحد بوده که این مقدار در مقایسه با سه ماهه ی نخست سال، 20 درصد افزایش داشته است. تقریبا نیمی از این ماشین ها در یک ماه آخر تولید شده اند، چرا که موج جدیدی از افزایش تولید وارد کمپانی شده است. به گفته ی تسلا موتورز، این کمپانی توانست در هر هفته  از ماه آخر، 2000 واحد ماشین تولید کند.

این کمپانی به دنبال راهی است تا تولیدات خود را به شدت افزایش دهد، چرا که باید هر چه زودتر تولید تسلا مدل 3 را آغاز کند. تسلا مدل 3، اولین ماشین الکتریکی تسلا برای بازارهای عمده است که در اوایل امسال رونمایی شد. تولید تسلا مدل 3 از سال 2017 آغاز خواهد شد و انتظار می رود که تا اوایل 2018، روند تحویل آن آغاز شود.

انتظار می رود که این کمپانی توانایی تولید 50000 ماشین در نیمه ی دوم سال را داشته باشد، این بدان معناست که میزان تولید هفته ای باید به 2400 واحد افزایش یابد. لازم به ذکر است که روند افزایش تولید تنها به تسلا مدل ایکس و تسلا مدل اس مربوط می شود. تسلا موتورز برای رسیدن به هدف خود و تحویل به موقع تسلا مدل 3، به برنامه ریزی دقیق تر و تقویت روند تولید نیاز دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر