;
coinex

آیفون های 16 گیگابایتی امسال تولید نخواهند شد

آیفون های 16 گیگابایتی امسال تولید نخواهند شداگر شایعات درست باشنند، سال جاری شاهد آیفون های 16 گیگابایتی در گزینه های ذخیره سازی آیفون 7 نخواهیم بود. با توجه به اینکه کاربران مدت هاست که در مورد فضای ذخیره سازی آیفون شکایت دارند، به گزارشی از وال استریت ژورنال، بالاخره اپل تصمیم گرفت که آیفون های 16 گیگابایتی را از مدل های سال جاری، حذف کند.

طبق این گزارش، شروع گزینه های ذخیره سازی از 32 گیگابایت خواهد بود، البته مدل 16 گیگابایتی قیمت مناسب تری دارد و خرید آن برای کاربران ساده تر است و لی مدیریت ذخیره سازی آن بسیار آزار دهنده است.

این روز ها برنامه ها حجیم تر شده اند، همچنین به روز رسانی به IOS جدید نیز فضای بیشتری برای دانلود نیاز دارد. معمولا کاربران آیفون های 16 گیگابایتی مجبور می شوند که تعدادی از برنامه های خود را حذف کنند و یا به روز رسانی را فراموش کنند.

اپل در IOS 10 پیش رفت هایی ایجاد کرده است که باعث مدیریت بهتر فضای ذخیره سازی می شود. اما در دنیایی که گوشی های هوشمند اندرویدی حافظه ی قابل ارتقاء ارائه می دهند، حداقل انتظار داریم که اپل فضای ذخیره سازی داخلی را افزایش دهد. البته همانطور که مشخص است، حذف آیفون های 16 گیگابایتی در حد شایعه است و هیچ اعلام رسمی از سوی اپل دریافت نشده ولی با این حال امیدواریم که این شایعات صحت داشته باشند. همچنین کاهش قمیتی در نمونه ی پایه ی 32 گیگابایتی داشته باشیم که قدرت خرید برای کاربران فراهم شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر