;
coinex

قلم گلکسی نوت 7 بازطراحی خواهد شد

قلم گلکسی نوت 7 بازطراحی خواهد شدبنا به شایعات اخیر قلم گلکسی نوت 7 با طراحی جدید و ویژگی های بهبود یافته همراه خواهد بود.

یکی از ویژگی های اصلی گوشی های سری گلکسی نوت سامسونگ پشتیبانی از قلم اس است. برای کسانی که با این گوشی آشنایایی ندارند، باید بگوییم که یک قلم استایلوس است که ویژگی ها و قابلیت هایی را برای گلکسی نوت به ارمغان می آورد که از این رو بیش از یک ابزار اشاره محسوب می شود.

می دانیم که سامسونگ در حال کار بر روی گلکسی نوت 7 است. جدا از مشخصات شایعه شده در مود آن، گفته می شود که قلم گلکسی نوت 7 بازطراحی خواهد شد. البته تا کنون راجع به آن صحبتی نشده بود.

با این حال، با توجه به گزارش های جدید، به نظر می رسد که شاهد تغییرات و بهبود هایی در قلم گلکسی نوت 7 باشیم. به طور مثال سامسونگ اتصال بلوتوث LE را بهبود خواهد بخشید. این بهبود منجر به افزایش دقت شده و به کاربر این امکامنرا می دهد که مدت طولانی تری از قلم استفاده کند. همچنین گفته شده که قابلیت دستور هوایی قلم گلکسی نوت 7 ، نیز بهبود خواهد یافت.

همانطور که اشاره شد، قلم گلکسی نوت 7 ، بازطراحی می شود، از قرار معلوم یک دکمه ی قابل کلیک کردن بر روی آن در نظر گرفته خواهد شد. البته این ها تنها شایعاتی هستند که در منابع مختلف منتشر شده است و هیچ اعلام رسمی از سوی سامسونگ وجود ندارد. باید تا مرداد ماه صبر کنیم تا این کمپانی ویژگی های رسمی گلکسی نوت 7 را برای عموم بازگو کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر