;
coinex

گوشی های هوشمند انعطاف پذیر لنوو 5 سال دیگر وارد بازار می شوند

گوشی های هوشمند انعطاف پذیر لنوو 5 سال دیگر وارد بازار می شوندماه گذشته در طول کنفرانس مطبوعاتی لنوو، حضار از به نمایش درآمدن نمونه ی اولیه ای از گوشی های هوشمند انعطاف پذیر لنوو ، بسیار شگفت زده شدند. این گوشی قابل خم شدن است و مانند یک پوشیدنی هوشمند، به دور مچ دست می پیچد. البته در حال حاضر  گوشی های هوشمند انعطاف پذیر لنوو  برای خرید در دسترس نیست ولی خوشبختانه لنوو معتقد است که ورود آن به بازار گوشی های هوشمند قریب الوقوع است.

در مصاحبه با CNBC، رئیس بخش موبایل لنوو، بیان کرد که پنج سال دیگر شاهد تحقق یافتن این تکنولوژی خواهیم بود. البته مشخص کردن زمانی دقیق برای آن کار سختی است ولی در این مصاحبه بیان شد که گوشی های هوشمند انعطاف پذیر لنوو پنج سال آینده روانه ی بازار می شوند.

در ساخت دستگاه های خم شو، شرکت هایی مانند سامسونگ و ال جی نیز با ایجاد نمونه هایی با نمایشگر انعطاف پذیر، پیش رفت هایی داشته اند. با این حال این به این معنی نیست که آنها 100 درصد انعطاف پذیر هستند، تنها به قدری قابلیت انعطاف پذیری دارند که بدون شکستن خم شوند.

شایعاتی در مورد اینکه گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ نیز به زودی وارد بازار می شود، شنیده شده است. از قرار معلوم آن گونه که مشخص است، سامسونگ اولین گوشی هوشمند خم شو را در سال 2017 تولید خواهد کرد. اینکه محصول سامسونگ، دقیقا چه مقدار قابلیت خم شدن دارد، مشخص نیست، باید منتظر ماند و دید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر