;
coinex

ویندوز 10 روی نزدیک به نیمی از سیستم های ویندوزی در حال اجراست

ویندوز 10 روی نزدیک به نیمی از سیستم های ویندوزی در حال اجراستگزارش شده است که نزدیک به 50 درصد از سیستم های ویندوزی به روز رسانی به آخرین نسخه ی ویندوز را انجام داده و  هم اکنون ویندوز 10 را در حال اجرا دارند.

به نظر می رسد که تصمیم مایکروسافت برای رایگان ساختن ویندوز 10(حداقل برای یکسال)، ایده ی خوبی بوده است، زیرا تطبیق پذیری کاربران با این نسخه از ویندوز، بسیار چشمگیر به نظر می رسد. ویندوز 10 در سراسر جهان بازخورد خوبی داشته و در بازارهای خاص مانند بازار بازی نیز شاهد محصولات خوبی از آن بوده ایم.

بر اساس آخرین آمار، به نظر می رسد که ویندوز 10 تقریبا بر روی نیمی از کامیپوتر های ویندوزی، در حال اجراست. البته میزان دقیق آن 44.46 درصد است. اخیراٌ در ماه فوریه، مشخص شد که کاربران ویندوز 10 تقریبا 30 درصد از کل کاربران ویندوزی را تشکیل می دهند. ولی در ماه گذشته این پلت فرم از ویندوز 7 که مدت هاست محبوب ترین پلت فرم مایکروسافت است، پیشی گرفت.

همانطور که گفتیم، این احتمال وجود دارد که به دلیل تصمیم مایکروسافت مبنی بر رایگان ساخت ویندوز 10، شاهد این میزان استفاده از نسخه ی جدید ویندوز هستیم. همچنین برای بسیاری از کاربرانی که برای بروز رسانی از ویندوز 8 نیاز به پرداخت هزینه داشتند و همچنین با مشکلاتی مواجه بودند، مایکروسافت راه حل هایی ارائه داده است.

به روز رسانی رایگان ویندوز 10 تا 29 جولای معتبر خواهد بود. از این رو کسانی که تا کنون برای ارتقاء پلت فرم خود اقدام نکرده اند، نباید نگران باشند، 23 روز دیگر تا پایان اعتبار ارتقاء رایگان ویندوز 10، زمان باقی است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر