;
coinex

پای گوشی 179 دلاری HTC Desire 530 به آمریکا باز شد

پای گوشی 179 دلاری HTC Desire 530 به آمریکا باز شد

کمپانی تایوانی HTC اعلام کرد که گوشی HTC Desire 530 اواخر این ماه در ایالات متحده عرضه خواهد شد. به نظر می رسد بازار هدف این گوشی پایین رده با طراحی تزئینی و جوان پسند و قیمت مقرون به صرفه آن، قشر جوان ایالات متحده باشد.

اگر بخواهیم به مشخصات گوشی HTC Desire 530 نگاهی بیاندازیم باید گفت که این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت 720p بهره مند بوده و در آن یک تراشه 4 هسته ای اسنپدراگون 210 با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز با 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، همراه شده است.

در این گوشی یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده و اندروید مارشمالو نیز به عنوان سیستم عامل پیش فرض بر روی HTC Desire 530 قرار گرفته است.

هر دو اپراتور T-Mobile و ورایزون این گوشی را با قرارداد های معمول و به صورت پیش پرداخت عرضه می کنند. این اپراتورها، رنگ های انتخابی و قیمت دقیق این گوشی را همزمان با ورود رسمی گوشی Desire 530 به این کشور اعلام خواهند کرد. رنگ های انتخابی احتمالا آبی و سفید (Blue Lagoon، Sprinkle White یا Stratus White) خواهد بود.

تی-موبایل در حال حاضر گوشی HTC Desire 530 را در رنگ Sprinkle White در وب سایت خود قرار داده و آن را با برچسب به زودی مشخص کرده و این در حالی است که ورایزون هنوز هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده است.

همچنین HTC.com نیز اواخر این ماه، گوشی Desire 530 را با همین ترکیب رنگ و بدون قرارداد با هیچ اپراتوری (بدون قفل بودن برای یک اپراتور خاص) با قیمت 179 دلار به فروش خواهد رساند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر