;
coinex

مجموعه ی اموجی های پیام برای IOS 10 منتشر شد

مجموعه ی اموجی های پیام برای IOS 10 منتشر شدیک مجموعه ی اموجی برای برنامه ی پیام نسخه ی بتای IOS 10 منتشر شد که دارای اموجی های مونوکروم است.

برنامه ی پیام رسان اپل، پیام های کوتاه زیبایی ارسال می کند که اگر به کاربر IOS دیگر فرستاده شوند، به عنوان یک imessage ارسال می شوند. قابلیت های این نرم افزار، دقیقا مانند واتساپ و اسنپ چت نیست، ولی بسیار منحصر به فرد است که همین دلیلی بر محبوبیت آن است.

گفته می شود که اپل به دنبال عرضه ی ios 10  برای کاربران خود است. با توجه به اسکرین شات های فاش شده از این نسخه از پلت فرم اپل، می دانیم که مجموعه ی جدیدی از اموجی ها برای برنامه ی پیام رسان منتشر شده است. اپل این اموجی ها را به عنوان بخش دوم نسخه ی بتای ios 10 منتشر کرده و همانطور که می بینید به دنبال حذف تمبر های خود و به جای آن استفاده از اموجی های پیش فرض است.

البته خیلی تعجب آور نیست زیرا گوگل نیز اموجی های مخصوص به خود را در هنگتون معرفی کرده و از اموجی های پیش فرضی که تا کنون استفاده می شده، فاصله گرفته است.

همانطور که می بینید، اپل اموجی های نوستالژیکی منتشر کرده است که ما را به روزهای خوب گذشته می برد، روزهایی که کامپیوتر ها مونوکروم بودند و آیکون چیزی جز تصاویر ساده ی سیاه و سفید نبود.

انتظار می رود که هر کدام از توسعه دهندگان، استیکر های خود را برای برنامه پیان رسانشان ایجاد کنند، به طور مثال برنامه ی پیام رسان لاین هم این کار را انجام داده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر