;
coinex

بازی واقعیت مجازی Fruit Ninja برای هدست HTC Vive

بازی واقعیت مجازی Fruit Ninja برای هدست HTC Vive

بازی Fruit Ninja یک بازی کلاسیک نامرتب (classic casual) برای آیفون است؛ بازی که انگشت شما حکم یک شمشیر سامورایی (کتانا) تیز و برنده عمل می کرد و با آن هندوانه ها و گلابی ها و میوه های آبدار و خوشمزه آن را از وسط به دو نیم تقسیم می کردید.

اما از آنجایی که شاید این بازی از نظر شما از جذابیت کمی برخوردار بود، کمپانی سازنده این بازی، Halfbrick Studios یک نسخه واقعیت مجازی از این بازی را برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive آماده کرده است.

همان طور که انتظارش را دارید، این بازی از کنترلرهای حرکتی هدست واقعیت مجازی Vive استفاده می کند تا به شما کنترل یک به یکی برای هدایت شمشیرتان بدهد. شاید به راحتی بتوانید تصویر کنید که نسخه واقعیت مجازی این بازی با میوه هایی که از هر سمت به سمت شما پرتاب می شوند چقدر می تواند سرگرم کننده و جذاب باشد. حالت های مختلف بازی مثل حالت Arcade، کلاسیک و Zen در این نسخه نیز وجود دارند و شما می توانید با رد کردن بمب ها و نصف کردن میوه ها، به کسب امتیاز در این بازی بپردازید.

در حال حاضر یک بازی در سبک Fruit Ninja برای هدست واقعیت افزوده HTC Vive وجود دارد که با نام ZenBlade شناخته می شود. این بازی کمی واقع گرایانه تر ساخته شده و شما با داشتن یک شمشیر در دستانتان که تنها یک سمتِ تیز و برنده دارد می توانید به شمشیر بازی مشغول شوید. اما شاید نسخه واقعیت افزوده Fruit Ninja برایتان کمی جذاب تر به نظر رسد چراکه شما می توانید با استفاده از یک شمشیر میوه ها را تکه تکه کرده و با یک شمشیر دیگر آن ها را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید.

بازی واقعیت افزوده Fruit Ninja هم اکنون از طریق استیم (Steam) در دسترس بوده و این در حالی است که ساخت این بازی هنوز به طور کامل تمام نشده است. در حال حاضر تنها سه حالت بازی و یک محل مبارزه برای جنگیدن با میوه های خوشمزه وجود دارد و در آینده ای نه چندان دور، محتوای بیشتری به بازی اضافه خواهد شد.

این بازی با قیمت 14.99 دلار و با 20 درصد تخفیف برای خرید در هفته اول در دسترس قرار گرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر