;
coinex

رونمایی از گوشی شیائومی می نوت 2 در 25 جولای (شایعه)

به نظر می رسد که گوشی شیائومی می نوت 2 در 25 جولای (4 مرداد) رونمایی شود.

بنا بر گزارش جدیدی که از خبر گزاری های چینی منتشر شده، گوشی شیائومی می نوت 2 تا اواخر جولای معرفی خواهد شد. تا به حال شایعات زیادی درباره ی گوشی منتشر شده است اما این اولین بار است که شایعاتی درباره ی تاریخ رونمایی آن به گوش می رسد.

علاوه بر این، شایعات اخیر برخی از خصوصیات کلیدی این گوشی را نیز آشکار می کنند؛ گوشی شیائومی می نوت 2 به نمایشگر 5.7 اینچی، رم 6 گیگابایتی و سیستم روی تراشه ی اسنپ دراگون مجهز شده است. قیمت این دستگاه، 375 دلار خواهد بود. این ویژگی ها با خصوصیاتی که در شایعات قبلی منتشر شده بود، تطابق دارند.

همانطور که قبلا شنیده ایم، گوشی شیائومی می نوت 2 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد؛ از مدل پایین رده با نمایشگر تمام اچ دی گرفته تا نسخه ی رده بالا با کیفیت رزولوشن کواد اچ دی. این دستگاه ها از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره مند شده اند و تمام آنها به اسکنر اثر انگشت، فورس تاچ و تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده اند.

مدل رده بالای شیائومی می نوت 2 با دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. علاوه بر این، می نوت 2 با رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی نیز همراه خواهد بود، این در حالیست که نسخه ی رم 6 گیگابایتی آن با حافظه های 64 و 128 گیگابایتی همراه خواهند بود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر