;
coinex

ساخت ساعت های هوشمند اندرویدی توسط گوگل

ساخت ساعت های هوشمند اندرویدی توسط گوگل

به نظر می رسد که کمپانی گوگل نیز قصد طراحی و ساخت ساعت های هوشمند اندرویدی را دارد.

منابع خبری Android Police مدعی شدند که کمپانی گوگل در حال تلاش است تا دستگاه های پوشیدنی اندرویدی خود را بسازد. بنا بر این گزارش، این دو دستگاه اساسا با هم فرق دارند؛ یکی از ساعت های هوشمند اندرویدی گوگل، بزرگ و اسپرت خواهد بود، درحالیکه مدل دوم مقرون به صرفه بوده و فاقد داده های موبایل و GPS است.

به گفته ی اندروید پلیس، این دو دستگاه با نام های رمزی Angelfish و Swordfish شناخته می شوند. در حال حاضر هیچ تصویر و اطلاعاتی درباره ی این ساعت های هوشمند اندرویدی در دسترس نیست. به نظر می رسد که ساعت اسپرت انجل فیش در اندازه ی 43.5 میلی متر ساخته شود و از اتصال LTE، GPS، کنترل کننده ی ضربان قلب، اپلیکیشن های جدید پوشیدنی های اندرویدی و سه دکمه ی فیزیکی در لبه های ساعت برخوردار شود؛ این درحالیست که نسخه ی کوچکتر سوردفیش فاقد خصوصیات جالب مدل انجل فیش خواهد بود.

علاوه بر این، گفته می شود که تصویر زمینه های ویژه و دسترسی سریع تر به برنامه هایی مانند جی میل، پیام ها، مخاطبان Hangouts، زمان و غیره نیز برای این دو دستگاه در نظر گرفته شده است. می توان انتظار داشت که ساعت های هوشمند اندرویدی گوگل به قابلیت دستیار گوگل نیز مجهز شوند؛ این قابلیت که در رویداد I/O معرفی شد می تواند یکی از دلایل گوگل برای ساخت دستگاه های پوشیدنی خود باشد. این احتمال وجود دارد که این دو دستگاه تا چند ماه آینده رونمایی شوند. تاریخ رونمایی از این دو گجت، احتمالا برای بعد از معرفی گوشی نکسوس جدید برنامه ریزی شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر