;
coinex

ماشین تمام الکتریکی مرسدس بنز به رقیب اصلی تسلا تبدیل خواهد شد

ماشین تمام الکتریکی مرسدس بنز یک سواری لوکس خواهد بود که در آینده به یکی از رقیب های اصلی تسلا تبدیل می شود.

ماشین تمام الکتریکی مرسدس بنز یک سواری لوکس خواهد بود که در آینده به یکی از رقیب های اصلی تسلا تبدیل می شود.

به عقیده ی کمپانی مرسدس بنز، تسلا باید کاملا به گوش باشد و به همه چیز دقت کند. این کمپانی غول خودروسازی در حال طراحی یک سواری لوکس تماما الکتریکی است که ماشین هایی مثل تسلا مدل اس را از دور خارج می کند.

این کمپانی قبلا اعلام کرده بود که این سواری نامعلوم، حتی در پایه ترین تنظیمات نیز به شکل خطرناکی پر سرعت خواهد بود. این ماشین به یکی از سه ماشین پر سرعت کمپانی مرسدس بنز تبدیل خواهد شد. باتمام این اوصاف، این ماشین برای کاربردی بودن طراحی شده و در نهایت یک سواری چهار در بزرگ با چهار صندلی همیشگی خواهد بود. ماشین تمام الکتریکی مرسدس بنز روی پلت فرم ماژولار و مقیاس پذیر سوار شده و انتظار می رود که این کمپانی حداقل برای چهار مدل ماشین الکتریکی مختلف پایه ریزی کرده باشد. یک موتور الکتریکی روی هر محور قرار می گیرد که قابلیت چهار چرخ متحرک را به وجود می آورد. ماشین تمام الکتریکی مرسدس بنز به یک پک باتری در قسمت زیرین صندلی مسافران مجهز می شود که محدوده ی مسافتی 310 مایل (498 کیلومتر ) را برای ماشین فراهم می کند.

کمپانی مرسدس بنز خاطر نشان می کند که قصد حذف ماشین های تسلا موتورز را ندارد، اما معتقد است که این رقیب آمریکایی باید برای همه چیز آماده باشد. دیوید مک کارتی، مدیر روابط عمومی مرسدس در بخش استرالیایی در مصاحبه ی خود با وبسایت Motoring استرالیا گفت: “این ماشین از لحاظ قیمتی، شبیه به تسلا مدل اس خواهد بود و حتی محدوده ی مسافتی آن نیز با تسلا برابر است، اما در هر حال، یک مرسدس خواهد بود؛ بنابراین من معتقدم که تسلا باید دلیل خوبی برای نگرانی داشته باشد.”

منابع داخلی این کمپانی از طریق این وبسایت اعلام کرده اند که پیش نمایشی از ماشین الکتریکی مرسدس بنز را در نمایشگاه ماشین پاریس به نمایش خواهند گذاشت. تسلا موتورز نیز برای عکس العمل مناسب زمان کافی خواهد داشت چرا که تبدیل کانسپت ماشین های الکتریکی به وسایل نقلیه ی کاربردی پروسه ی زمان بری است.

لازم به ذکر است که ماشین تمام الکتریکی مرسدس بنز تنها ماشینی نیست که تسلا باید نگران آن باشد. پورشه یکی دیگر از شرکت هایی است که در حال توسعه ی ماشین الکتریکی رده بالای خود بوده که بر مبنای کانسپت پورشه میشن ای ساخته می شود. کانسپت میشن ای برای اولین بار در نمایشگاه آلمان رونمایی شد. انتظار می رود که نسخه ی نهایی این ماشین تا سال 2020 آماده شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر