;
coinex

طراحی های اولیه از گوشی نکسوس سیلفیش منتشر شد

 نمونه طراحی های اولیه از گوشی نکسوس سیلفیش تصوری از ظاهر گوشی آینده ی HTC و نکسوس را در ذهن افراد ایجاد می کند.

نمونه طراحی های اولیه از گوشی نکسوس سیلفیش تصوری از ظاهر گوشی آینده ی HTC و نکسوس را در ذهن افراد ایجاد می کند.

چند روز گذشته، طراحی های ظاهری اولیه از گوشی جدید نکسوس راه خود را به فضای اینترنت باز کرد تا ایده ای را از ظواهر این گوشی در ذهن افراد به وجود آورد. رندرهای طراحی شده از گوشی نکسوس سیلفیش و نکسوس مارلین، برخی از طرح های گوشی نکسوس 6 پی (ساخته شده توسط هواوی) و گوشی پرچمدار اچ تی سی 10 را در اختیار دارند.

یکی از هنرمندان این عرصه، از رندر منتشر شده در وبسایت Android Police استفاده کرده و آن را با سه رنگ مختلف دیگر، یعنی نقره ای، سفید و قرمز به  نمایش گذاشته است. گفته می شود که گوشی های سیلفیش و مارلین، به ترتیب از نمایشگر های 5.5 و 5 اینچی برخوردار خواهند بود. در مجموع به نظر می رسد که خصوصیات این دو گوشی به هم شباهت دارد اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چه ویژگی هایی در این دو گوشی تعبیه خواهد شد.

با تمام این اوصاف، این احتمال وجود دارد که از تراشه ی اسنپ دراگون 820 و یا 823 با 4 گیگابایت رم استفاده شود. دوربین 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل از احتمالات دیگر به شمار می رود. به نظر می رسد که اندروید 7.0 نوقا در هر دو گوشی اجرا شود.

به خاطر داشته باشید که این تصاویر، رندرهای رسمی نیستند اما به هر حال ظاهر زیبایی دارند. بدنه ی نقره ای جذاب تر از سایر رنگ ها به نظر می رسد، شما چطور فکر می کنید؟

دوربین 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل از احتمالات دیگر به شمار می رود. به نظر می رسد که اندروید 7.0 نوقا در هر دو گوشی اجرا شود. با تمام این اوصاف، این احتمال وجود دارد که از تراشه ی اسنپ دراگون 820 و یا 823 با 4 گیگابایت رم استفاده شود. گفته می شود که گوشی های سیلفیش و مارلین، به ترتیب از نمایشگر های 5.5 و 5 اینچی برخوردار خواهند بود. رندرهای طراحی شده از گوشی نکسوس سیلفیش و نکسوس مارلین، برخی از طرح های گوشی نکسوس 6 پی (ساخته شده توسط هواوی) و گوشی پرچمدار اچ تی سی 10 را در اختیار دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر