;
coinex

زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی ، انیمیشنی که بار دیگر رکورد باکس آفیس را می شکند

گفته می شود که انیمیشن زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets)، رکورد باکس آفیس را از آن خود خواهد کرد.

گفته می شود که انیمیشن زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets)، رکورد باکس آفیس را از آن خود خواهد کرد.

انیمیشن در جستجوی دوری (Finding Dory) از کمپانی پیکسار، غول تابستان امسال به شمار می رود؛ این انیمیشن از شب اول اکران تا به حال توانست از تمام رقیب های خود عبور کند. در جستجوی دوری با مجموع فروش 396 میلیون دلار (تا به حال)، خود را برای عبور از انیمیشن های فروزن و داستان اسباب بازی ها 3 آماده می کند تا به سومین انیمیشن پر فروش تاریخ سینما تبدیل شود. این هفته نیز فیلم انیمیشنی دیگری روی پرده ی سینماها ظاهر شده است.

انیمیشن زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی ، پنج شنبه ی گذشته اکران شد. این فیلم، با فروش 5.3 میلیون دلار در شب اول اکران، به سومین انیمیشنی تبدیل شد که در هفته ی اول، با استقبال خوبی مواجه بوده اند. انیمیشن در جستجوی دوری با فروش 6.2 میلیون دلار در شب اول اکران، مقام دوم را از آن خود کرده است.

چهار فیلم از بین ده فیلم پر فروش امسال، انیمیشنی بوده اند. (انیمیشن های زوتوپیا، فیلم پرندگان خشمگین، پاندای کونگ فو کار 3 و در جستجوی دوری)

زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی این روند را از پنج شنبه ی گذشته آغاز کرده است و این بدان معناست که نیمی از فیل های پر فروش، انیمیشنی خواهند بود. کمپانی های کامکست و دیزنی، دو شرکتی هستند بیشترین سود را از این جریان انیمیشنی کسب می کنند. کمپانی دیزنی تا به حال 1.9 میلیارد دلار را به گیشه ی باکس آفیس آورده است؛ فیلم هایی همچون زوتوپیا، در جستجوی دوری، کتاب جنگل و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، در این بین بیش از 300 میلیون دلار سهیم بوده اند.

در حال حاضر، کمپانی کامکست که صاحب استودیو یونیورسال محسوب می شود، در مقام چهارم جای گرفته اما نمایش خوب انیمیشن زندگی اسرار آمیز حیوانات خانگی به این آمار کمک خواهد کرد.

کمپانی قرن بیشتم نیز با انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3 در مقام دوم قرار دارد. کمپانی برادران وارنر نیز در مقام سوم جای دارد اما در حال حاضر هیچ فیلم انیمیشنی در لیست آن دیده نمی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر