;
coinex

نسخه ی کانورتیبل سوپر ماشین LaFerrari رونمایی شد

نسخه ی کانورتیبل سوپر ماشین LaFerrari فوق العاده و فوق سریع بوده و در حال حاضر تمام نمونه های این مدل به فروش رسیده است.

نسخه ی کانورتیبل سوپر ماشین LaFerrari فوق العاده و فوق سریع بوده و در حال حاضر تمام نمونه های این مدل به فروش رسیده است.

سوپر ماشین LaFerrari بالاخره رونمایی شد؛ البته فقط 3 تصویر از آن به دست ما رسیده است. سوالات زیادی درباره ی این ماشین وجود دارد که هنوز پاسخی به آنها داده نشده که از جمله ی آنها می توان به قیمت، ویژگی های فنی، تعداد تولید و تاریخ عرضه اشاره کرد.

با تمام این اوصاف، می دانیم که از همان موتور موجود در نسخه ی ارجینال LaFerrari با 949 اسب بخار قدرت، حجم موتور 6.3 لیتر، 12 سیلندر و موتور الکتریکی 120 کیلو وات بهره خواهد برد. همچنین عملکرد اجرایی آنها نیز همسان خواهد بود؛ این ماشین می تواند سرعت صفر تا صد را در عرض 2.4 ثانیه به دست آورد و نهایت سرعت آن، 217 مایل بر ساعت (349 کیلومتر بر ساعت) خواهد بود.

با تمام این اوصاف، می دانیم که از همان موتور موجود در نسخه ی ارجینال LaFerrari با 949 اسب بخار قدرت، حجم موتور 6.3 لیتر، 12 سیلندر و موتور الکتریکی 120 کیلو وات بهره خواهد برد. همچنین عملکرد اجرایی آنها نیز همسان خواهد بود.

تغییرات قابل توجه و گسترده ای در این نسخه از ماشین LaFerrari انجام شده تا استحکام نسخه ی کوپه همچنان در آن باقی بماند؛ همچنین، سیستم آیرودینامیک آن بهبود یافته تا در حالت بدون سقف نیز همان ضریب درگ را ارائه دهد.

کمپانی فراری اعلام کرد که نام، قیمت و سایر اطلاعات مربوط به سوپر ماشین LaFerrari در نمایشگاه ماشین پاریس که در ماه اکتبر برگزار می شود، اعلام خواهد شد. البته این اطلاعات برای ما چندان مفید نیست چرا که تمام نمونه های این ماشین به صاحبان فراری خاص، فروخته شده است.

کمپانی فراری اعلام کرد که نام، قیمت و سایر اطلاعات مربوط به سوپر ماشین LaFerrari در نمایشگاه ماشین پاریس که در ماه اکتبر برگزار می شود، اعلام خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر