;
coinex

معرفی بازی لارا کرافت گو ؛ مناسب برای گوشی های هوشمند

به گفته ی نویسنده ی این متن، بازی لارا کرافت گو یکی از بهترین بازی های مناسب برای گوشی های هوشمند است.

به گفته ی نویسنده ی این متن، بازی لارا کرافت گو یکی از بهترین بازی های مناسب برای گوشی های هوشمند است.

شاید بازی تام رایدر با تم اکشن فوق العاده ای که در آن به کار رفته را امتحان کرده باشید، اما بازی اعجاب انگیز دیگری با نام Lara Croft GO برای گوشی های هوشمند طراحی شده که مسیر بازی های این سری را به طور کل عوض می کند.

در ادامه، با بازی لارا گرافت گو بیشتر آشنا می شویم؛ با تکرا همراه شوید.

.

بازی لارا کرافت گو از سبک ساده و زیبای هنری برخوردار است. اما چگونه می توان آن را بازی کرد؟ به آرامی و با در نظر داشتن روش های مختلف باید “لارا” را از میان جهان خیانت آمیز اطراف عبور دهید.

بازی لارا کرافت گو از سبک ساده و زیبای هنری برخوردار است. اما چگونه می توان آن را بازی کرد؟ به آرامی و با در نظر داشتن روش های مختلف باید "لارا" را از میان جهان خیانت آمیز اطراف عبور دهید..

به جای استفاده از سلاح های مختلف، مبارزه ی لارا در بازی لارا کرافت گو با فکر انجام می شود؛ این بازی شبیه بازی تاکتیکی شطرنج است.

به جای استفاده از سلاح های مختلف، مبارزه ی لارا در بازی لارا کرافت گو با فکر انجام می شود؛ این بازی شبیه بازی تاکتیکی شطرنج است..

روبرو شدن با مارهایی که سر آنها رو به بالاست به معنی مرگ قطعی است؛ اما اگر از کناره ها و یا پشت سر به آنها نزدیک شوید، لارا می تواند به آرامی با اسلحه ی خود به آنها حمله کند.

روبرو شدن با مارهایی که سر آنها رو به بالاست به معنی مرگ قطعی است؛ اما اگر از کناره ها و یا پشت سر به آنها نزدیک شوید، لارا می تواند به آرامی با اسلحه ی خود به آنها حمله کند..

هر کدام از انواع دشمن ها روش حمله ی مخصوص خود را دارند. مارها در یک محل ثابت می مانند، اما عنکبوت ها دائما روی یک مسیر مشخص، حرکت می کنند. یا هر قدمی که لارا بر می دارد، آنها نیز حرکت می کنند. بازی لارا کرافت گو از این طریق به شما یاد می دهد که برای برداشتن هر قدم، اول فکر کنید.

هر کدام از انواع دشمن ها روش حمله ی مخصوص خود را دارند. مارها در یک محل ثابت می مانند، اما عنکبوت ها دائما روی یک مسیر مشخص، حرکت می کنند. یا هر قدمی که لارا بر می دارد، آنها نیز حرکت می کنند. بازی لارا کرافت گو از این طریق به شما یاد می دهد که برای برداشتن هر قدم، اول فکر کنید..

زمان و علاقه ی زیادی برای طراحی بازی لارا کرافت گو صرف شده است. به جای چیدمان منوی های معمولی، با انواع مختلف ابزارها و گجت های لارا روبرو می شوید.

زمان و علاقه ی زیادی برای طراحی بازی لارا کرافت گو صرف شده است. به جای چیدمان منوی های معمولی، با انواع مختلف ابزارها و گجت های لارا روبرو می شوید..

محتوای اصلی نیز با انتخاب مراحل مختلف گسترش می یابد. یک دفترچه ی جستجوگر به عنوان منوی انتخاب مراحل بیشتر در نظر گرفته شده است.

محتوای اصلی نیز با انتخاب مراحل مختلف گسترش می یابد. یک دفترچه ی جستجوگر به عنوان منوی انتخاب مراحل بیشتر در نظر گرفته شده است..

این بازی 5 دلاری در مقایسه با سایر بازی های موبایلی کمی گران تر است، اما واقعا ارزش امتحان کردن را دارد. تا به حال، بیش از 100 مرحله برای بازی طراحی شده است.

این بازی 5 دلاری در مقایسه با سایر بازی های موبایلی کمی گران تر است، اما واقعا ارزش امتحان کردن را دارد. تا به حال، بیش از 100 مرحله برای بازی طراحی شده است..

نویسنده ی این مطلب به شما پیشنهاد می کند که هنگام بازی کردن، حتما از هدفون استفاده کنید تا از موسیقی متن میخکوب کننده ی آن در حین فکر کردن به گام بعدی، بهره مند شوید. بازی لارا کرافت گو در عین چالش برانگیز بودن، بسیار آرام بخش است.

نویسنده ی این مطلب به شما پیشنهاد می کند که هنگام بازی کردن، حتما از هدفون استفاده کنید تا از موسیقی متن میخکوب کننده ی آن در حین فکر کردن به گام بعدی، بهره مند شوید. بازی لارا کرافت گو در عین چالش برانگیز بودن، بسیار آرام بخش است..

به عقیده ی نویسنده، بازی لارا کرافت گو بهترین بازی موبایلی است که تا به حال طراحی شده. این بازی از طریق iTunes App Store و گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است.

به عقیده ی نویسنده، بازی لارا کرافت گو بهترین بازی موبایلی است که تا به حال طراحی شده. این بازی از طریق iTunes App Store و گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر