;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی J1 Ace Neo رسما معرفی شد

گلکسی J1 Ace Neo در رنگ مشکی؛ گوشی سامسونگ گلکسی J1 Ace Neo رسما معرفی شد

پس از آنکه سامسونگ از گوشی های گلکسی J2 2016 و گلکسی J Max خود رونمایی کرد، حال به نظر می رسد این کمپانی کره ای با اضافه کردن نام گلکسی J1 Ace Neo در وب سایت خود، قصد اضافه کردن یک گوشی دیگر به لیست گوشی های پایین رده خود را دارد.

بخش آفریقای جنوبی سامسونگ نام گوشی گلکسی جی 1 ایس نئو (Galaxy J1 Ace Neo) را د وب سایت رسمی خود لیست کرده است. این گوشی پایین رده از یک صفحه نمایش 4.3 سوپر آمولد با رزولوشن 800 در 480 پیکسل بهره می برد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به تراشه 4 هسته ای Spreadtrum SC8830 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با یک کارت میکرو اس دی اشاره کرد.

سامسونگ، گوشی گلکسی J1 Ace Neo را با یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی مجهز کرده است. دوربین پشتی این دستگاه از قابلیت فوکوس خودکار بهره مند بوده و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت اچ دی را داراست. همچنین در کنار این دوربین، یک فلش LED نیز به خوبی خودنمایی می کند.

از جمله مشخصات و ویژگی های ارتباطی گوشی J1 Ace Neo می توان به پشتیبانی از یک سیم کارت، LTE، پروتکل های b/g/n وای فای، بلوتوث 4.0، جی پی اس و یک پورت microUSB 2.0 اشاره کرد.

این دستگاه از اندروید 5.1 لالی پاپ استفاده می کند و با توجه به اینکه بیش از یک سال از انتشار اندروید 6.0 مارشمالو می گذرد، استفاده از این نسخه اندروید چندان هم خوشایند نیست (در نظر داشته باشید که مدتی است که از انتشار اندروید نوقا نیز می گذرد).

در نهایت نیز باید به باتری گوشی گلکسی J1 Ace Neo نگاهی بیاندازیم. باتری این گوشی 1900 میلی آمپر ساعتی بوده و از حالت صرفه جویی انرژی (Power Saving) نیز برخوردار بوده و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید در دسترس خریداران قرار گرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر