;
coinex

مشخصات فاش شده ی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

مشخصات فاش شده ی آیفون 7 و آیفون 7 پلاسآیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل دو ماه دیگر یعنی ماه سپتامبر(حدودا شهریور ماه) به صورت رسمی، معرفی می شوند. اما نمومه های اولیه ای تولید شده است که برخی مشخصات آن را فاش می کند.

آخرین شایعات فاش شده در مورد آیفون 7 نشان می دهد که تغییرات عمده ای که در طراحی آیفون 7 بوجود خواهد آمد، مربوط به خطوط آنتن آن می شود که در حال حاضر در قسمت بالا و پایین گوشی به چشم می خورد. همچنین طراحی ماژول دوربین نیز با تغییراتی همراه است. همانطور که می دانید آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه می آید. از طرفی خبر جالب جدیدی وجود دارد مبنی بر اینکه آیفون 7 پلاس یک اتصال مغناطیسی تری-دات برای استفاده ی قاب محافظ ارائه می دهد.

در مورد اندازه ی فیزیکی باید بگوییم که آیفون 7 در همان اندازه ی 4.7 اینچی و آیفون 7 پلاس در اندازه ی 5.5 اینچی وارد بازار می شود، از این رو همانطور که می بینید، اندازه ی فیزکی و ابعاد آن مشابه سری های قبلی آیفون است. در واقع طراحی آیفون تغییر چندانی نخواهد داشت. بیشترین تغییرات سری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ، سخت افزار، نرم افزار و ویژگی های جدید آن است.

به وضوح مشخص است که اپل به سختی در حال کنترل تمام شایعات فاش شده است، این کمپانی همیشه در نگه داشتن ویژگی های جدید در آی فون موفق بوده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر