;
coinex

اندروید مارشمالو در 13.3 درصد از دستگاه های فعال اندرویدی اجرا می شود

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط گوگل، اندروید مارشمالو در 13.3 درصد از دستگاه های اندرویدی اجرا می شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط گوگل، اندروید مارشمالو در 13.3 درصد از دستگاه های اندرویدی اجرا می شود.

آخرین ارقام اجرای نسخه های اندروید در حال حاضر توسط گوگل منتشر شده که با توجه به آمار قبلی، اندروید مارشمالو با افزایش اندکی روبرو بوده است. اندروید لالی پاپ و اندروید کیت کت هنوز بخش اعظمی از دستگاه های فعال اندرویدی را پوشش می دهند.

طبق آمارهای گوگل که طی 7 روز انجام شد (روز گذشته، آخرین روز محاسبات بوده است)، 13.3 درصد از کاربران دستگاه های فعال اندرویدی، از اندروید مارشمالو استفاده می کنند. این رقم در مقایسه با 10.1 درصد، کمی افزایش داشته است.

در این بین، اندروید 5.x لالی پاپ، تقریبا 35 درصد را از آن خود کرده که در مقایسه با آمار قبلی 35.1 درصدی، با کاهش جزئی مواجه بوده است. اندروید 4.4 کیت کت از 31.6 درصد در ماه گذشته، به 30.1 درصد در این ماه رسیده است. اندروید جلی بین نیز از 18.9 درصد، به 17.8 درصد کاهش یافته است. اندروید ساندویچ بستنی نیز به 1.7 درصد رسیده است، این در حالیست که آمار ماه گذشته، 1.9 درصد را نشان می داد. اندروید نان زنجبیلی نیز از 2 به 1.9 درصد رسیده و اندروید فرویو نیز هنوز در رقم 0.1 درصد باقی مانده است.

آخرین ارقام اجرای نسخه های اندروید در حال حاضر توسط گوگل منتشر شده که با توجه به آمار قبلی، اندروید مارشمالو با افزایش اندکی روبرو بوده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر