;
coinex

رندر های منتشر شده از میزو MX6 با بدنه ی فلزی

رندرهای منتشر شده از گوشی میزو MX6 این دستگاه را با بدنه ی فلزی به نمایش گذاشته اند.

رندرهای منتشر شده از گوشی میزو MX6 این دستگاه را با بدنه ی فلزی به نمایش گذاشته اند.

گفته می شود که مراسم رونمایی از گوشی میزو MX6 ، سه شنبه ی آینده (19 جولای) برگزار خواهد شد. تا به حال تصاویر مختلفی از این گوشی به بیرون درز کرده اما رندرهای اخیر فاش شده، ظاهر واضح تری از این دستگاه را به نمایش گذاشته اند.

نمای پشتی میزو MX6 و نوارهای آنتن آن؛ به مدل رد بالای میزو پرو 6، شباهت زیادی دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دوربین دستگاه به یک فلاش LED معمولی مجهز شده است.

رندرهای گذشته از وجود نسخه ی اوبونتو در این گوشی خبر می دادند، اما در حال حاضر به طور قطع می دانیم که نسخه ی اندرویدی این دستگاه در راه است. گوشی میزو MX6 از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080p، چیپ ست هلیو X20 همراه با رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

انتظار می رود که گوشی میزو MX6 بالاتر از گوشی MX5 قیمت گذاری شود، چیزی حدود 300 دلار؛ اما به گفته ی یکی از بنیانگذاران میزو Bai Yongxiang، از بهترین طراحی های سریMX برخوردار شده و به بسیاری از خصوصیات سخت افزاری میزو پرو 6 مجهز شده است.

گوشی میزو MX6 از نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080p، چیپ ست هلیو X20 همراه با رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر