;
coinex

قیمت گلکسی نوت 7 از 849 یورو آغاز می شود

قیمت گلکسی نوت 7 از 849 یورو آغاز می شود

در حال حاضر به صراحت می توان گفت که گوشی گلکسی نوت 7 از صفحه نمایشی بهره خواهد برد که از هر دو طرف خمیده و لبه دار است. همچنین گفته می شود که ورژن صفحه نمایش معمولی این دستگاه تولید نخواهد شد. هر چند که وجود صفحه نمایش لبه دار باعث هر چه زیبا تر شدن گوشی می شود اما از طرف دیگر باعث افزایش قیمت نهایی گوشی یاد شده می شود. گفته می شود که قیمت گلگسی نوت 7 از 849 یورو آغاز خواهد شد و این 50 یورو گران تر از گوشی گلکسی اس 7 است.

محصولات سری گلکسی نوت همواره قیمت بیشتری نسبت به پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ دارند. همان طور که گفته شد شرکت کره ای قصد دارد امسال فقط ورژن لبه دار این فبلت را عرضه کند و این خود دلیلی بر گران تر شدن پرچمدار جدید سامسونگ است. بنابراین قیمت یاد شده چندان عجیب به نظر نمی رسد. با این اوصاف متاسفانه بسیاری از کاربران یا باید قید خرید این محصول را بزنند یا برای خریداری آن چند ماه صبر کنند تا قیمتش کمی کاهش یابد.

انتظار می رود فبلت گلکسی نوت 7 مشخصاتی به مانند گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج داشته باشد و البته امکانات بهتری به مانند اسکنر عنبیه چشم را نیز به همراه داشته باشد. در مورد دیگر برتری های این گوشی نسبت به گلکسی اس 7 می توان به پشتیبانی از پورت USB نوع C، رم 6 گیگابایتی و باتری بزرگتر اشاره کرد. همچنین گفته می شود این دستگاه در یک رنگ جدید عرضه شود.

اگر اخبار و شایعات درست باشند سامسونگ گلکسی نوت 7 را در کمتر از 3 هفته دیگر و در تاریخ 2 آگوست رونمایی خواهد کرد. نظر شما درباره قیمت گلکسی نوت 7 چیست؟ آیا بهتر نبود سامسونگ این دستگاه را با صفحه نمایش معمولی و قیمت پایین تر عرضه می کرد؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این گوشی در سایت آکاکالا (akakala.com) بررسی شده به نظزم بدون نقص و بی ایراد هستakakala.com/digital-products/detail/گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-نوت-7-128-گیگ-دو-سیم-کارت/133640/Fa.aspx

    پاسخ