;
coinex

تصویر ایرپاد اپل با اتصال دهنده ی لایتنینگ منتشر شد

تصاویری از ایرپاد اپل که به اتصال دهنده ی لایتنینگ مجهز شده، بار دیگر در فضای اینترنت منتشر شد.

تصاویری از ایرپاد اپل که به اتصال دهنده ی لایتنینگ مجهز شده، بار دیگر در فضای اینترنت منتشر شد.

با توجه به شایعات گذشته درباره ی آیفون 7، به نظر می رسد که جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری در این دستگاه حذف خواهد شد؛ حتی تصاویر شماتیک از این طراحی نیز منتشر شده است. با اینحال، تصوری از هدفون های مجهز به پورت لایتنینگ وجود ندارد.

خوشبختانه، در این پست شاهد ایرپاد اپل هستیم که از پورت لایتنینگ برخوردار است؛ با توجه به تصاویر مشاهده می کنید که موارد دیگر تغییر نکرده اند؛ به نظر نمی رسد که ریموت برای تنظیم پورت جدید، از قابلیت های جدید برخوردار شده باشد. لازم به ذکر است که ایرپاد اپل با طراحی جدید به هیچ دستگاهی به غیر از محصولات اپل، متصل نخواهد شد.

در این تصاویر به نظر می رسد که اتصال دهنده ی لایتنینگ، از اتصال دهنده ی کابل اپل USB بزرگ تر باشد. علاوه بر این، اتصال دهنده ها کمی انحنا دارند، این در حالیست که کابل های رسمی اپل، مربعی هستند؛ بنابراین می توان انتظار داشت که این، محصولی از تولیدکنندگان شخص سوم باشد.

اخیرا تصویری از آداپتوری منتشر شد که پورت لایتنینگ را به جک استاندارد 3.5 میلی متری تبدیل می کند، بدین ترتیب می توانید از هدفون قدیمی آیفون خود استفاده کنید. به هر حال، باید منتظر هدفون های گران قیمت جدید در بازار باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر